تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت و هدايت مقام معظم رهبري را در مذاکرات ارج مي نهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۳ (۹:۲۹ق.ظ)
روحاني در جمع اساتيد دانشگاه: حمايت و هدايت مقام معظم رهبري را در مذاکرات ارج مي نهيم روحاني گفت: خوشحاليم در شرايطي بار سنگين مذاکرات را بردوش گرفته ايم که رهبري معظم انقلاب هم از آن حمايت و آن را هدايت مي کنند و هم به تيم مذاکره کننده اعتماد کامل دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، رييس جمهوري در بخشي از اظهارات خود و در جمع اساتيد دانشگاههاي کشور به مذاکرات هسته اي اشاره کرد و گفت لازم مي دانم از فرزندان انقلاب که پرورش يافته دانشگاه ها هستند و در مذاکرات ۱۷ روزه با همه قامت و قدرت نه تنها در برابر۵+۱ بلکه همه قدرتهاي منطقه اي و غير منطقه اي به مانند تيمي مقتدر ،عالم و آگاه از حقوق هسته اي کشورمان دفاع کردند، تشکر کنم.
وي افزود: در مذاکرات هسته اي حقوق،سياست ،اقتصاد و مسايل فني در کنار هم قرار دارد و تيم مذاکره کننده را گروهي اقتصادي، حقوقي و فني پشتيباني مي کنند.
رييس جمهوري تصريح کرد: اگر گروه مذاکره کننده کشورمان بدانند که يک ملتي پشتوانه آنها است و نظارت و حمايت مي کند، مصمم تر به راه خود ادامه خواهد داد و خوشحاليم در شرايطي بار سنگين مذاکرات را بردوش گرفته ايم که رهبري معظم انقلاب هم از آن حمايت و آن را هدايت مي کنند و هم به تيم مذاکره کننده اعتماد کامل دارند.
دکتر روحاني با قدرداني از تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان اظهار اميدواري کرد آنان با حمايت مردم و با بهره گيري از علم و دانش و بر مبناي اقدامات عالمانه و عاقلانه در اين مسير موفق باشند.
رييس جمهوري گفت: دانشگاه در عرصه عقل و علم، رسالت بزرگي بر دوش دارد و با حرکت بر اين مبنا مي توان بر همه مشکلات غلبه کرد.
دکتر روحاني با بيان اينکه دانشگاها و مراکز علمي و پژوهشي کشورمان بايد باب علم باشند، گفت: دانشگاه بايد راه و مسير علم و دانش را به دانشجو بياموزند زيرا علم دنيايي بزرگ و بي پايان است و چيزي نيست که بشود به ديگري آموخت زماني ميتوان گفت که قدرت ما از دانشگاه است که دانشگاه باب علم و تحقيق براي نسل جوان باشد.
رييس جمهوري افزود :قرآن کتاب هدايت است و راه را به انسان نشان مي دهد و اگر انسان آنرا برگزيند و تلاش و مجاهدت کند به سعادت مي رسد پس اسلام هم راه سعادت را به ما مي آموزد و اين ما هستيم که بايد حرکت و مجاهدت کرده تا به سعادت راه يابيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن