تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819272659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سالروز شهادت مولود کعبه/ استان سمنان یکپارچه حزن و اندوه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob در سالروز شهادت مولود کعبه/ استان سمنان یکپارچه حزن و اندوه است سمنان - ایرنا - در سالروز شهادت اولین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی (ع) استان سمنان را یکپارچه غم و اندوه فرا گرفت و شیفتگان آن حضرت در ایین های مختلف به عزاداری پرداختند.


مردم مومن و ولایت مدار استان سمنان که دومین شب از لیالی قدر را در فضایی معنوی و پرشکوه پشت سر گذاشته اند امروز (شنبه) همزمان با بیست و یکم رمضان در مساجد و حسینیه ها به عزاداری و سوگواری پرداختند.
دوستداران خاندان عصمت و طهارت در این برنامه ها با نوحه سرایی و سینه زنی سالروز شهادت مولود کعبه مولی متقیان حضرت علی (ع) را گرامی داشتند و در غم شهادت یاور محرومان و یتیمان اشک ماتم ریختند.
همچنین دومین شب از لیالی قدر با حضور گسترده مردم مومن و ولایی استان سمنان ذر حسینیه ها و مساجد و نیز اماکن دینی این استان برگزار شد و مردم با خواندن ادعیه ویژه این شب تا صبح با خدای خود راز و نیاز کردند.
حضور گسترده جوانان و نوجوانان و نیز بانوان در این آیین ها جلوه خاصی به آیین احیای شب بیست و یکم رمضان داده بود و مساجد و اماکن دینی و مذهبی تا بامداد شنبه شاهد حضور خیل اراتمندان به خاندان عصمت و طهارت بود.
آستانه مقدسه امام زاده یحیی ابن موسی (ع) و علی ابن جعفر (ع) سمنان نیز دیشب شاهد حضور شب زنده دارانی بود که تا بامداد با خالق هستی به راز و نیاز پرداخته بودند.
در این آیین ها مردم ولایت مدار سمنان با توزیع نذورات از شرکت کنندگان در دومین شب از لیالی قدر پذیرایی کردند.ک/3
599
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





28/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن