تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزندان ايران بخاطر فرهنگ متعالي خود هرگز از شهادت نترسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۲۷ق.ظ)
روحاني در ديدار با خانواده شهيدان اماني و اندرزگو: فرزندان ايران بخاطر فرهنگ متعالي خود هرگز از شهادت نترسيدند روحاني گفت: فرزندان اين ملت بخاطر ايمان و عشق به اسلام و وطن خود ايستادگي کردند و از شهادت نترسيدند و چنين ملتي پيروز است.
به گزارش خبرگزاري موج، رييس‌ جمهوري در ديدارسرزده با خانواده شهيد سيد علي امامي گفت: هيچ قدرتي نمي تواند ملت مقاومي را که از شهادت نمي ترسد و خودش را براي ايثار مال و جان خويش آماده نگه داشته است ، از آرمان‌ها و راه بلندي که انتخاب کرده باز دارد و ملت ايران چنين ملتي است.
حسن روحاني عصر چهارشنبه در ادامه سلسله ديدارهاي مستمر خود با خانواده معظم شهدا در منزل شهيد مفقودالاثر سيدعلي امامي حضور يافت و در فضايي صميمي و معنوي با والدين اين شهيد گرانقدر به گفت‌وگو پرداخته و از فداکاري و صبوري آنان تجليل کرد.
رييس‌ جمهوري در اين ديدار سرزده با اشاره به زمان شهادت سيد علي امامي در ماه مبارک رمضان و اينکه تحصيلات خود را در مقطع دکتري اقتصاد در آمريکا به منظور پيوستن به نهضت امام راحل و دفاع از کشور رها کرده و به ايران بازگشته بود، گفت: در دوران پيروزي انقلاب اسلامي عده‌ زيادي از جوانان تحصيل کرده در اروپا و آمريکا بخاطر انقلاب و دفاع از ميهن خود به کشور بازگشتند و در ميدان جهاد و مبارزه شرکت کرده و به شهادت رسيدند که اين نشانه تربيت ديني آنان و ايمان و تعلق خاطرشان به اسلام، انقلاب و کشور است و فرزند شما هم با ايثارگري خود مقام و منزلت بلندي در پيشگاه خداوند متعال کسب کرده است و اين افتخاري ماندگار براي شما والدين فداکار و صبور است.
دکتر روحاني ملت ايران را ملتي ايثارگر و بزرگ دانست و گفت: ملت ايران وقتي سرزمين‌شان بيرحمانه مورد تهاجم اشغالگران قرار گرفت، تسليم دشمن نشد و با اينکه دشمن امکانات و تجهيزات زيادي را در اختيار داشت و تقريباً تمامي قدرت‌هاي بزرگ زمان پشتيبان آن بودند ،اما فرزندان اين ملت بخاطر برخورداري از فرهنگ متعالي و ايمان و عشق به اسلام و وطن خود ايستادگي کردند و از شهادت نترسيدند و چنين ملتي پيروز است.
والدين شهيد سيدعلي امامي که تنها پسر خود را در راه آرمان‌هاي بلند انقلاب و امام راحل ايثار کرده‌اند، با اظهار خوشحالي از حضور رييس‌جمهور در منزلشان ،خاطراتي از ويژگي‌ها و سجاياي اخلاقي اين شهيد بزرگوار بيان کردند.
شهيد سيد علي امامي در سال ۱۳۶۱ در جريان عمليات رمضان و در سن ۳۲ سالگي به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
رييس جمهوري همچنين در منزل شهيد اندرزگو با اشاره به ويژگي منحصر به فرد اين روحاني مجاهد در مبارزه با رژيم ستمشاهي، تصريح کرد: شهيد سيدعلي اندرزگو چهره‌اي فعال و تأثيرگذار در نهضت اسلامي و جزء افتخارات روحانيت در انقلاب اسلامي بود.
روحاني ادامه داد: شهيد اندرزگو و همه شهداي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي که براي پيروزي انقلاب و استمرار آن زحمت کشيده و جانشان را فدا کردند، جايگاه رفيعي دارند و مورد احترام مردم قدرشناس ايران هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن