تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814730995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول:شبکه های مامواره ای به دنبال تخریب ارزش ها واعتقادات مسلمانان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob یک مسوول:شبکه های مامواره ای به دنبال تخریب ارزش ها واعتقادات مسلمانان هستند کرمانشاه - ایرنا - مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالرسول جوانرود با اشاره به اثرات مخرب ماهواره ها گفت: این شبکه ها فرهنگ و اعتقادات مردم را نشانه گرفته اند و با پخش برنامه های بی هویت به دنبال تخریب ارزش ها واعتقادات مسلمانان هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عزیزالله رضا پور روز پنجشنبه در نشست مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاههای ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود، در مورد محتوای فیلم ها و سریال های ماهواره ای افزود: آنچه از این فیلم ها و سریال ها استخراج می شود جز بی بندوباری، خیانت، فساد و فحشا و بی فرهنگی چیز دیگری نیست.
فرمانده سپاه جوانرود نیز، هدف از برگزاری این نشست را جمع شدن خانواده های اعضای بسیج در کنارهم و ایجاد مودت و همدلی بین آنها عنوان کرد.
سرهنگ حسین کولیوند، خطاب به خانواده های فرماندهان پایگاه های بسیج گفت: کار در بسیج عبادت است و محدود به زمان و مکان خاصی نیست؛ از این رو انتظار می رود خانواده ها در همدلی و همراهی با فرماندهان و اعضای شورای حوزه از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
وی اظهار کرد: ماموریت‏ های بسیج با کمک و حضور فرماندهان پایگاه‏ ها اجرایی می‏ شود و به طور قطع خانواده‏ های آنان در این راه نقش بی‏ بدیلی در موفقیت ‏های بسیج دارند.
شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
567/7453
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن