تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکبار و صهیونیسم مسوول خون مسلمانان در تمام کشورهای جهان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ارومیه: استکبار و صهیونیسم مسوول خون مسلمانان در تمام کشورهای جهان هستند ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مسوول اول خون مسلمانان در تمام کشورهای جهان از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، میانمار و دیگر کشورهای منطقه هستند.


حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: علاوه بر آن، دست تروریست های نامسلمان تکفیری و سلفی را در دستان استکبار و صهیونیسم می دانیم چرا که این تروریست ها با این همه ادعا، حتی یک سنگ نیز به سمت اسراییل غاصب پرتاب نکرده و کمر همت به کشتن مسلمانان معصوم و بی دفاع بسته اند.
وی اضافه کرد: مسلمانان نباید دشمنان واقعی اسلام یعنی همان استکبار جهانی و اسراییل غاصب را از یاد ببرند و باید بصیرت داشته باشند.
وی با اشاره به جنایت های روزافزون سلفی ها و تکفیری ها در عراق و سوریه اظهار کرد: این تروریست های بی شرم، با نام جهاد نکاح، اقدام به ترویج فحشا و با نام ثواب الهی، اقدام به کشتن مردان، زنان و کودکان بی گناه می کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آنها بخش زیادی از توان خود را به تبلیغ عقاید خود در بین مردم به ویژه جوانان گذاشته اند ادامه داد: متاسفانه برخی از جوانان مسلمان در جهان نیز گفته های آنان را می شنوند که این بسیار خطرناک است و باید جلوی آن گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: اسلام دین رحمت، مغفرت و محبت است و نباید کارهای تکفیری ها و سلفی ها در عراق و سوریه به نام اسلام نوشته شود چرا که در دین مبین اسلام، احترام به انسان، بهترین کار شمرده شده و تعرض به هر فرد، بدترین عقوبت را دارد.
وی با ابراز تعجب از برخی کارهای این گروهک های تروریستی و مدعیان مقابله با شرک گفت: این افراد سلام دادن به ائمه معصومین و امام حسین (ع) را شرک می دانند ولی برخی از بزرگان مذهبی شان، زنان دارای شوهر خود را به عنوان جهاد نکاح به جمع تروریست ها می فرستند.
وی در بخش دیگری با تاکید بر کمک مردم و خیرین استان به حوزه های علمیه در راستای ارتقای فعالیت این حوزه ها افزود: متاسفانه حوزه علمیه و تعداد طلبه های این حوزه در شان مردم ارومیه نیست و وجود 180 طلبه در این حوزه، با نام ارومیه با وسعت و جمعیت بسیار زیاد همخوانی ندارد.
امام جمعه ارومیه اضافه کرد: شهرهای بسیار کوچکتر از ارومیه وجود دارند که از وجود حوزه های علمیه بزرگتر و طلاب علوم دینی بیشتری بهره مند هستند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه نخست نماز نیز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مردم مومن و مسلمان اظهار کرد: باید از فرصت این ماه به بهترین شکل ممکن بهره ببریم تا بتوانیم راه سعادت و رستگاری را در پیش بگیریم.
وی با انتقاد از روزه خواری برخی افراد در ملاء عام در ماه مبارک رمضان ادامه داد: این افراد علاوه برگناه روزه خواری، گناه دیگری را به دلیل تظاهر به این کار انجام می دهند و وظیفه حاکم شرع این است که با این افراد مقابله کند.
نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردم و مومنان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
8137/581/245

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن