تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق با ايران شامل 20 سال بازرسي از تأسيسات هسته اي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۰ب.ظ)
سناتورهاي جمهوريخواه آمريکا: توافق با ايران شامل 20 سال بازرسي از تأسيسات هسته اي باشد رابرت منندر و ليندزي گراهام از سناتورهاي جمهوري خواه خواستار اين شدند که توافق با ايران شامل 20 سال بازرسي از تأسيسات هسته اي باشد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سناتورهاي جمهور خواه آمريکا خواستار آن شدند که توافق نهايي هسته‌اي با ايران شامل دست‌کم 20 سال بازرسي از تأسيسات هسته‌اي باشد.
بر اساس اين گزارش، رابرت منندز، رئيس کميته روابط خارجي سنا، و ليندزي گراهام، از حزب جمهوري‌خواه، نامه‌اي را با اين مضمون تنظيم کرده و قصد دارند آن را را طي هفته جاري به رئيس جمهوري آمريکا ارسال کنند.
در اين نامه که روز سه‌شنبه در کنگره آمريکا ارائه شد آمده‌ است که توافق نهايي با ايران بايد شامل يک سازوکار بازرسي و راستي‌آزمايي درازمدت بشود که مدت زمان آن دست‌کم 20 سال طول بکشد.
همچنين در اين نامه آمده است بارزسي‌ها توسط آژانس بين‌المللي انرژي اتمي بايد حالت سرزده داشته باشد و ايران به بازرسان آژانس اجازه بدهد به تمامي تأسيسات، افراد، و اسناد دسترسي داشته باشند.
اين خبر در حال منتشر مي شود که ايران و گروه 1+5 در حال برگزاري دور ششم مذاکرات هسته اي وين براي دستيابي به توافق نهايي و جامع هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن