تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820475132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات ر‍ژیم اشغالگر قدس را در مستند اشک و زیتون ببینید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جنایات ر‍ژیم اشغالگر قدس را در مستند اشک و زیتون ببینید تهران-ایرنا-فیلم مستند بلند سواحل اشک و زیتون به کارگردانی رضا برجی روز پنج شنبه 26 تیرماه ساعت 9:30 از شبکه تهران پخش می شود.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، با توجه به جنایت اخیر رژیم صهیو نیستی گروه تامین برنامه شبکه تهران این فیلم مستند را روز پنج شنبه 26 تیرماه ساعت 9:30 برای مخاطبان نمایش می دهد.
مستند بلند سواحل اشک و زیتون که در 76 دقیقه تهیه شده است، وقایع جنگ 33 روزه و مقاومت حزب الله لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی را به تصویر می کشد و نمایانگر مظلومیت و مقاومت در برابر آتش تهاجم نیروهای اسرائیلی است که به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سال 88 تولید شده است.

**فیلـم های آخر هفته
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن هم دلشدگان، فرشتگان قصاب ، نورا ، بچه های خانواده من ،شیر سفی ، مریم مقدس ، در همین نزدیکی ، درست شبیه پدرم، لالایی برای بیداری ، ملاقات در جاده ، تا افطار چیزی نمانده ،در همین نزدیکی، روزی که می آید، تاکسی جهنمی ، رسم عاشقی ، مومو ، خاطره گمشده ، همپای آب، چشمان اسماعیل ، اولین تکیه گاه، داستان دوست ، فرمانروایان مقدس ( سموئیل نبی) ، نذر ناب و فرمانروایان مقدس (طالوت) روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه 26 ، 27 و 28 تیر ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

**پخش دو فیلم سینمایی از رادیو
26 و 28 تیرماه فیلم های سینمایی «یک تکه نان» و «وقتی همه خواب بودند» از رادیو نمایش پخش می شوند.
یک تکه نان به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی محمدرضا گوهری و تنظیم رادیویی بهرام سروری نژاد درباره ی گروهی از جوانان است که برای استخدام در اداره محیط بانی باید در مسابقه ای شرکت کرده و مسیری سخت را طی کنند تا به هدف برسند؛ در این راه ماجراهایی پیش می آید و این فیلم پنج شنبه ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می شود.
همچنین فیلم سینمایی وقتی همه خواب بودند به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن پور و با تنظیم رادیویی شمسی صادقی، قصه بی بی سلیمه، مامای پیر و محبوب روستای تازه آباد است که بالاخره پس از سالها انتظار نوبت سفرش به خانه خدا فرا رسیده، بی بی در حال خداحافظی و حلالیت طلبی از اهالی ده است که خبر می رسد اجازه سفر ندارد و این فیلم، شنبه (28 تیرماه) ساعت 9 در برنامه رادیو فیلم به تهیه کنندگی، سردبیری: فرشاد آذرنیا و صدابرداری: علی حاجی نوروزی از رادیو نمایش پخش می شود.
فراهنگ**9187**1569
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن