تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل گمرک سرخس: توقف کامیون های ترانزیتی ارتباطی به گمرک ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیرکل گمرک سرخس: توقف کامیون های ترانزیتی ارتباطی به گمرک ندارد مشهد - ایرنا - مدیر کل گمرک سرخس گفت: توقف 700 کامیون ترانزیتی اواخر هفته گذشته در توقفگاه های شهرداری داخل این شهر و خارج از گمرک سرخس ارتباطی به این اداره ندارد.


ˈرضا راستیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توقف 700 کامیون که تعداد آنها اکنون به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، به دلیل محدودیت پذیرش کامیونها از سوی کشور ترکمنستان می باشد که روزانه 200 دستگاه پذیرش دارد.
وی بیان کرد: متصدیان توقفگاه شهرداری سرخس براساس نوبت ورود کامیونها به داخل توقفگاه، نسبت به ارسال 200 دستگاه کامیون در روز به گمرک اقدام می کنند و مازاد کامیونها در انتظار خروج می مانند که منجر به طولانی شدن مدت توقف آنها می شود.
وی گفت: ساماندهی و ارائه خدمات و ایجاد امکانات رفاهی در توقفگاهها از وظایف متصدیان مربوط است که می بایست توسط دستگاه های ذیربط نظارت لازم بر کار آنها انجام گیرد.
او افزود: مشکلات مربوط به توقفگاهها هیچ ارتباطی به گمرک نداشته و بحث مطرح شده از سوی رانندگان مبنی بر خروج خارج از نوبت کامیون های خارجی نیز صحت ندارد.
مدیر کل گمرک سرخس گفت: تمام کامیونهای حامل محصولات ترانزیتی که نوبت دهی آنها توسط متصدیان توقفگاهها انجام می شود براساس نوبت و تاریخ ورود به داخل توقفگاه برای خروج از کشور به گمرک هدایت می شوند./3
7489 /664
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن