تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819979420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میانگین سن اعتیاد در کرمانشاه 20 تا 25 سال است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه خادمی:
میانگین سن اعتیاد در کرمانشاه 20 تا 25 سال است
کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: مدیر گروه پیشگیری بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر میانگین سن اعتیاد در استان کرمانشاه بین 20 تا 25 سال است.



به گزارش خبرنگار مهر، مدیر گروه پیشگیری بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شامگاه در اولین نشست مجمع عمومی خیرین مبارزه با اعتیاد این استان اظهار داشت: در حال حاضر میانگین سن اعتیاد در استان کرمانشاه بین 20 تا 25 سال است. ناهید خادمی گفت: این میانگین سنی اعتیاد در کرمانشاه در حال کاهش است و از سوی دیگر روز به روز شاهد افزایش معتادان زن در این استان هستیم. مدیر گروه پیشگیری بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: یگی دیگر از معضلات استان کرمانشاه در بحث اعتیاد، افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی است. خادمی با اشاره به اینکه اعتیاد زمینه ساز بیماری هایی همانند ایذر و نیز پدیده خودکشی است، افزود: یکی دیگر از خطراتی که جامعه را تهدید می کند، روند رو به افزایش مصرف داروهایی مسکن و روانگردان در بین افراد به ویژه جوانان جامعه است.


۱۳۹۳/۴/۲۵ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن