تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان فیروزکوه دارای بالاترین نسبت کتاب به جمعیت در استان تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob شهرستان فیروزکوه دارای بالاترین نسبت کتاب به جمعیت در استان تهران است فیروزکوه- ایرنا- رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فیروزکوه گفت: شهرستان فیروزکوه دارای بالاترین نسبت کتاب به جمعیت و بالاترین نسبت زیربنای کتابخانه ای به جمعیت در استان تهران است.


به گزارش ایرنا، ˈسید محمد حسن حسینیˈ عصر سه شنبه در نخستین جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهار کرد: شهرستان فیروزکوه با دارا بودن کمترین جمعیت شهرستانهای استان تهران از سه کتابخانه نهادی برخوردار است.
وی گفت: مطابق آمار و شاخص های کتابخانه ای منتشره از سوی اداره برنامه ریزی، انجمن ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی استان، شهرستان فیروزکوه دارای بالاترین نسبت کتاب به جمعیت (19/1 درصد) و بالاترین نسبت زیربنای کتابخانه ای به جمعیت (01/3 درصد) در استان تهران است.
حسینی افزود: این در حالی است که از نظر شاخص درصد عضو به جمعیت، فیروزکوه پس از شهرستانهای دماوند، پاکدشت و شهر ری در جایگاه چهارم شهرستانهای استان قرار دارد.
وی با اشاره به واریز کامل نیم درصد بودجه شهرداری فیروزکوه به عنوان سهم کتابخانه های عمومی، تصریح کرد: با انجام این مهم بخش اعظم مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان حل شد و بطور نمونه برای نخستین بار هزینه های آب، برق و گاز و هزینه های پرسنلی به روز شده است.
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فیروزکوه از مهیا شدن شرایط لازم برای ثبت نام و عضویت افراد در کتابخانه های عمومی سطح کشور تا حدود یک ماه آینده خبر داد.
گزارش ایرنا حاکی است؛ شهرستان فیروزکوه از سه کتابخانه عمومی ˈاستاد امیری فیروزکوهیˈ و ˈحضرت ولیعصر (عج)ˈ در فیروزکوه و ˈسلمان فارسیˈ در شهر ˈارجمندˈ با مجموع زیربنای هزار و 165 متر مربع برخوردار است.
کل کتاب های موجود در این کتابخانه ها 46 هزار و 175 نسخه بوده و هزار و 172 نفر عضو این کتابخانه ها هستند.
علاوه بر آن 54 هزار نسخه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی، 33 هزار و 119 نسخه کتاب در مدارس، 23 هزار نسخه کتاب در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیروزکوه و روستای ˈطرودˈ، 15 هزار و 650 نسخه کتاب در مساجد سطح شهرستان موجود است.
تهرام/8142/ 699

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن