تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه توان خود را برای توقف حملات رژیم صیهونیستی علیه غیر نظامیان بویژه کودکان مظلوم غزه به کارگیرید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob درخواست ربیعی از مدیر اجرایی یونیسف؛ همه توان خود را برای توقف حملات رژیم صیهونیستی علیه غیر نظامیان بویژه کودکان مظلوم غزه به کارگیرید تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به آنتونی لیک مدیر اجرایی یونیسف خواستار توقف حملات رژیم صیهونیستی علیه غیر نظامیان بویژه کودکان مظلوم غزه و تسهیل ارسال کمکهای نوعدوستانه به ویژه در زمینه پزشکی از سوی کشورهای منطقه شد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن کامل نامه علی ربیعی به این شرح است.
یکی از اهداف تشکیل یونیسف ساختن جهانی بوده که در آن حقوق همه کودکان درک شود و بر موانعی که فقر، بیماری، تبعیض و خشونت در مسیر رشد و بالندگی کودکان ایجاد می کنند فایق آید. تصدیق می فرمایید که 900 هزار کودکی که در غزه زندگی می کنند نیز این حق را دارند که در محیطی امن به مدرسه بروند، از تغذیه سالم بهره مند باشند و به دور از خشونت و دیگر اشکال تبعیض به سمت محقق ساختن رویای کودکی خویش حرکت کنند.
طبق گزارشات منتشر شده از سوی سازمان ملل متحد در جریان حملات اخیر رژیهم صیهونیستی به مردم بی دفاع غزه بیش از 400 هزار نفر بی خانمان گشته اند و بیش از 1000 نفر کشته و زخمی شده اند. همین گزارشات اعلام کرده اند که بیشتر از سه چهارم از 160 نفر کشته شدگان حملات اخیر به غزه افراد غیرنظامی می باشند که بیش از سی نفر از آنان کودکان 4 تا 18 ساله بوده اند.
ربیعی در این نامه یادآور شد: به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنم کشتار افراد غیرنظامی بویژه کودکان بی دفاع در نوار غزه غیرقابل تحمل بوده و با همه قواعد انسانی و بین المللی در تضاد است و نگرانی ما به خاطر محاصره غزه و کمبود امکانات پزشکی و نیازهای اولیه مردم این منطقه بسیار تشدید شده است.
از آنجا که بیم آن می رود با ادامه حملات و کمبود شدید امکانات انسان دوستانه شاهد وقوع یک فاجعه بزرگ انسانی بویژه علیه کودکان غزه باشیم اقدام فوری یونیسف برای جلوگیری از هدف قرار گرفتن کودکان و غیر نظامیان ضروری است.
در راستای اهداف یونیسف مبنی بر دفاع از حقوق کودکان از حضرتعالی درخواست دارم همه توان خود را برای باید توقف حملات رژیم صیهونیستی علیه غیر نظامیان بویژه کودکان به عمل آورید و راهی بیابید تا کشورهای منطقه بتوانند به مردم غزه بویژه کودکان مظلوم آن کمکهای نوع دوستانه به ویژه در زمینه پزشکی را انجام دهند.
اقتصام(1)9123**1558

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن