تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818751128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اخبار کوتاه از استان اردبیل اردبیل - ایرنا - مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل از نوسازی تاکسی های فرسوده فعال در شهر اردبیل خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ایمان زمانی روز سه شنبه گفت: با هماهنگی های انجام شده با معاونت نوسازی ستاد نوسازی و مدیریت حمل و نقل سوخت کشور فاز دوم طرح نوسازی تاکسی های فرسوده به شیوه خرید نقدی برای تمام شهرهای کشور از طریق ستاد سوخت امکان پذیر شده است.
وی گفت: هر یک از متقاضیان که گزینه شیوه خرید به صورت نقدی را در سامانه انتخاب کنند امکان تغییر شیوه پرداخت از نقدی به تسهیلاتی را نخواهند داشت.
وی از متقاضیان نوسازی تاکسی خواست برای ثبت نام به سازمان تاکسیرانی اردبیل مراجعه و ثبت نام کنند.


فینال مسابقات فوتسال جام رمضان بخش کورائیم برگزار شد
***************************************************
نیر - فینال مسابقات فوتسال جام رمضان بخش کورائیم را تیم های امید کورائیم و روستای توتونسیز در سالن 12 فروردین شهر کورائیم برگزار کردند.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، در پایان این مسابقه تیم امید کورائیم توانست پس از پایان بازی با ضربات پنالتی 4 بر 3 بر تیم روستای توتونسیز غلبه کند.
این مسابقات با شرکت هشت تیم برگزار شد.


فرمانده سپاه ناحیه نیر: محرومیت زدایی رسالت بسیج سازندگی است
***********************************************************
نیر - فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: محرومیت زدایی رسالت بسیج سازندگی است.
به گزارش ایرنا ، سرهنگ حسین دهقانی روز سه شنبه در بازدید از طرح لوله کشی داخل شبکه روستای اوجغاز شهرستان نیر گفت: فعالیت های بسیج سازندگی در مسیر توانمند سازی روستاها و مناطق محروم و استفاده از ظرفیت های موجود پیگیری می شود.
وی هدف از اجرای طرح های بسیج سازندگی را کمک به محرومیت زدایی روستاها دانست و گفت: گام های اساسی در راستای کمک به توسعه روستاهای محروم این شهرستان برداشته شده است.


توزیع مواد غذایی بین 114 خانوار توسط خیری از جعفرآباد مغان
*****************************************************
بیله سوار - آقای وکیل اصغری ساکن شهر جعفرآباد به تعداد 114 خانوار کم درآمد به عنوان ایتام مواد غذایی شامل برنج و مرغ و روغن بین خانواده های نیازمند توزیع کرد.


جشن گلریزان در بیله سوار برگزار شد
***********************************
بیله سوار - جشن گلریزان با شرکت اقشار مختلف مردم بیله سوار در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
رضا مختاری رییس دادگستری شهرستان بیله سوار روز سه شنبه در این جشن گفت: اهالی خیر و مومن بیله سوار 340 میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد کمک کردند.


اطعام 220 نفر از نیازمندان و اهالی شهر نمین
****************************************
نمین - در مراسم افطاری که با مشارکت و همکاری خانه داوطلبان جمعیت هلال احمر و هیات حضرت معصومه (س ) شهر نمین در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد 220 نفر از نیازمندان و اهالی شهر اطعام شدند.
بهبود نجاتی مسوول هیات های مذهبی شهرستان نمین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مبلغ هزینه شده برای این مراسم را بیش از چهار میلیون ریال ذکر کرد.
وی افزود: این مبلغ را 50 نفر از اعضای هیات مذهبی حضرت معصومه (س) نمین تقبل و پرداخت کردند.
وی گفت: اعضای این هیات در هشت سال گذشته همواره در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) این اقدام نیکوکارانه را انجام داده و دین خود را به آن حضرت ادا می کنند.


آغاز مسابقات والیبال جام رمضان حوزه شهید کلاهدوز آبی بیگلوی نمین
***********************************************************
نمین - مسابقات والیبال جام رمضان حوزه شهید کلاهدوز آبی بیگلو با شرکت 16 تیم از شهرهای نمین ، عنبران و آبی بیگلو آغاز شد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، در بازی های نخستین این مسابقات که در سالن ورزشی صالحین سپاه آبی بیگلو برگزار شد تیم پایگاه مقداد گرده با حساب 3 بر صفر شهید عیسی نژاد سولا را شکست.
تیم دهیاری ننه کران نیز با حساب 3 بر 1 بر برادران آبی بیگلو غلبه کرد و تیم شهرداری الف آبی بیگلو با حساب 3 بر صفر از سد پایگاه مقاومت شهید نخست این شهر گذشت.


دام های طرح خودکفایی کمیته امداد نیر واکسینه شدند
*************************************************
نیر - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیر گفت: دام های طرح خودکفایی کمیته امداد شهرستان نیر علیه بیماری های تب برفکی و تب مالت توسط شبکه دامپزشکی این شهرستان واکسینه شدند.
یحیی همزه اربابی نیر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام هزینه های اجرای طرح واکسیناسیون توسط شبکه دامپزشکی شهرستان نیر تامین شده است.


مسابقه بدمینتون بانوان در نیر برگزار شد
**********************************
نیر - یک دوره مسابقه بدمینتون به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب با شرکت 28 نفر از بانوان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن ورزشی حجاب مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر برگزار شد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، در پایان این مسابقه در رده سنی نوجوانان ساناز ایمانی ، سارا سودمند و سودا انتظاری به ترتیب مقام های اول تا سوم این رده سنی را به خود اختصاص دادند.
در رده سنی جوانان هم نازنین لطفی ، فریبا لطفی و آرزو قاره گوشی به ترتیب مقام های اول تا سوم این رده سنی را کسب کردند.

1234/7118/7120/7116/594/530

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن