تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه کارشکنی در روند مذاکرات هسته ای است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راه چمنی: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه کارشکنی در روند مذاکرات هسته ای است تهران- ایرنا- دبیرکل حزب همکاری ملی و وحدت اسلامی هدف رژیم صهیونیستی را کارشکنی در رسیدن جمهوری اسلامی به حقوق صلح آمیز هسته ای دانست و گفت: رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمله به غزه ، با فضاسازی، روند مذاکرات هسته ای را به نفع خود تغییردهد.


محمدرضا راه چمنی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: رژیم صهیونیستی همچنین خواهان آن است تا با ممانعت از به رسمیت شناختن فن آوری هسته ای ایران، کشورهای عربی، آمریکا، انگلیس و فرانسه را وادار کند تا از این رژیم حمایت کنند.
وی همچنین تصریح کرد:رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا با فضا سازی و حمله به مردم غزه، تجاوزات نیروهای خشن افراطی داعش والقائده را در سوریه کمرنگ جلوه دهد و با پوشش فضای بین المللی و منطقه ای به نفع داعش، توجه ملت ها وجهانیان را به خود مشغول سازد.
وی حمله موشکی فلسطین را زنگ خطری برای رژیم صهیونیستی دانست وگفت: این رژیم از غنی سازی ایران احساس خطر می کند و با حملات خود به فلسطین، قصد دارد به غربیها وآمریکا بگوید اگر ایران دارای توان غنی سازی باشد ممکن است این توان را در صورت لزوم در اختیار مردم فلسطین قراردهد.
راه چمنی همچنین یادآور شد:هرساله در آستانه روز جهانی قدس شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی هستیم؛ این رژیم با حمله به مردم فلسطین، مانع از برگزاری نماز جماعت مردم می شود.
وی برگزاری رفراندوم را در فلسطین راهکارجلوگیری ازحملات رژیم صهیونیستی به فلسطین دانست و گفت: با ایجاد دموکراسی در سرزمین های اشغالی، به تجاوزات رژیم صهیونیستی خاتمه داده شده و فلسطین احیاء می شود.
راه چمنی تصریح کرد:دولت جمهوری اسلامی طبق قانون اساسی از کشورهای مظلوم حمایت می کند و برهمین اساس از سازمان کنفرانس اسلامی و مجمع عمومی سازمان ملل وکشورهای اسلامی خواسته است تا تدابیر لازم برای حمایت از مردم فلسطین و غزه اتخاذ کنند.
دبیرکل حزب وحدت ملی وهمکاری اسلامی اعلام کرد:کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان آزاده ای که تحت تاثیر رژیم صهیونیستی قرار ندارند وظیفه دارند تا با اتخاذ تدابیرلازم از مردم بی دفاع غزه حمایت وحملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
راه چمنی همچنین ازمسلمانان جهان خواست تا با شرکت درراهپیمایی وتجمع ها، انزجار خود را نسبت به تجاوزات رژیم صهیونیستی نشان دهند.
سیام/ 9136 **1449

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن