تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815261803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات غزه و عراق زاییده برنامه ریزی صهیونیست ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



عضو شورای استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:
جنایات غزه و عراق زاییده برنامه ریزی صهیونیست ها است خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: داعش زاییده برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و برخی از کشورهای منطقه است.



حجت الاسلام حسن انصاری، امام جمعه لردگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، درباره ارتباط جنایات وحشیانه روزهای اخیر صهیونیست‌ها در غزه و ارتباط آن با تحرکات گروه تروریستی داعش در عراق گفت: بنا بر اخبار و اطلاعاتی موجود داعش زاییده برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و برخی از کشورهای منطقه است.
وی افزود: پس از پیروزی بشار اسد در سوریه، غرب برای این که برای کشورهای اسلامی ایجاد مشکل کند جبهه مقابله را تقسیم کردند و بنابراین به طور هماهنگ وارد عمل شدند و داعش در عراق مشغول است و صهیونیست‌ها از یک هفته پیش حملات وحشیانه خود به غزه را آغاز کرده‌اند.
حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: تا این لحظه آمریکا و غرب از اسرائیل غاصب حمایت کرده‌اند و هیچ یک جنایات صهیونیست‌ها را محکوم نکرده‌اند، بلکه دفاع مردم غزه و جبهه مقاومت از خود را محکوم کرده‌اند.
عضو شورای استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: غرب با کمال بی‌شرمی تجاوزات خصمانه رژیم صهیونیستی را دفاع از خود در برابر حملات موشکی حماس تعبیر می‌کند.
این مقام مسؤول ادامه داد: در عرصه رسانه‌ای نیز رسانه‌های غربی برای صهیونیست‌ها اشک تمساح می‌ریزند اما در مقابل کشته و زخمی شدن کودکان و زنان غزه سکوت کرده‌اند؛ طبق اظهارات برخی رسانه‌ها بیش از 70 درصد کشته‌ها و زخمی‌های غزه افراد غیرنظامی یعنی کودکان و زنان هستند و با کمال تأسف رسانه‌های غربی اینها را منعکس نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام انصاری اظهار داشت: از سویی هیچ‌یک از محافل و مجامع به اصطلاح حقوق بشری نیز این جنایات را محکوم نمی‌کنند و در حالی که مقامات رژیم صهیونیستی عنوان می‌کنند که غزه باید از بین برود اما هیچ واکنشی مشاهده نمی‌شود.
وی تأکید کرد: این دلیلی بر هماهنگی کامل میان اتفاقات رخ داده در عراق و غزه است؛  آن ها با این گونه اقدامات می‌خواهند جلوی پیام انقلاب اسلامی گرفته شود و بیداری اسلامی در مقابل آن ها قد علم نکند؛ بنابراین این جنایات را مرتکب می‌شوند.
امام جمعه لردگان درباره اهمیت روز قدس امسال با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه در ماه رمضان گفت: روز قدس امسال از همه روزهای قدس سال‌های گذشته وسیع‌تر، باشکوه‌تر و با شور و هیجان بیشتری برگزار خواهد شد؛ چرا که مسلمانان و سایر ملت‌ها بیدار شده‌اند.
وی در پایان افزود: در روزهای اخیر در کشورهای غربی و حتی آمریکا تظاهرات ضد صهیونیستی و به نفع مردم فلسطین هر روز با وسعت و جمعیت بیشتری در حال برگزاری است و این دلیلی بر پرشکوه‌تر برگزار شدن روز قدس امسال در سراسر جهان خواهد بود./9457/ت302/ب2




۱۳۹۳/۴/۲۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن