تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه مس 7 ميليارد در نظر گرفته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بودجه مس 7 ميليارد در نظر گرفته شده است
رئيس هيات مديره باشگاه مس گفت: بودجه‌اي که براي تيم فوتبال مس در ليگ دسته اول در نظر گرفته شده است حدود 7 ميليارد است که اگر نياز باشد اين مبلغ افزايش هم خواهد داشت.

سيد ابوالحسن مهدوي در خصوص استعفاي ايرانمنش از مديرعاملي باشگاه مس اظهار داشت: ايرانمنش اخيرا عمل جراحي روي عصب پاي خود داشت که نهايتا منجر به استراحت مطلق او شد پس از يک ماه که وي به صورت مرتب در باشگاه حاضر مي‌شد فشار زيادي روي پاي او وارد شد و به همين دليل با هماهنگي مجموعه استعفا داد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: پس از اين مسئله بنده که به عنوان رئيس هيات مديره باشگاه فعاليت دارم جلسه فوري تشکيل دادم و سيف‌الديني را به عنوان سرپرست موقت باشگاه معرفي کرديم او هم در اين مدت از خودگذشتگي کرد و 3-4 روز کارهاي باشگاه را پيش برد که در نهايت شب گذشته جلسه‌اي راتشکيل داديم و نژادزماني را به عنوان مديرعامل جديد معرفي کرديم.

رئيس هيات مديره باشگاه مس در توضيح سوابق نژادزماني اظهار داشت: او سابقه فعاليت در مديرکل تربيت‌بدني استان کرمان را دارد و همچنين مديرعامل سابق باشگاه مس کرمان بوده که در دوره او باشگاه عملکرد خوبي داشت و توانست نتايج خوبي کسب کند در نهايت ما شب گذشته به توافق نهايي رسيديم و قرار است چهارشنبه جلسه معارفه او برگزار شود و اگر وضعيت جسماني ايرانمنش هم براي حضور در جلسه مناسب باشد مراسم توديع او برگزار خواهد شد بدون شک ايرانمنش بزرگ ما در استان است و ما پيشکسوتي او را رعايت مي‌کنيم و با احترام و اطلاع او کارهاي لازم را انجام مي‌دهيم.

مهدوي در خصوص اينکه هدف باشگاه مس حضور تيم فوتبال اين باشگاه در ليگ برتر است گفت: صد در صد همين است مس سابقه 9 سال ليگ برتر بودن را دارد و از معدود تيم‌هاي شهرستاني است که در آسيا به ميدان رفته است ما تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد و با اين نيت وارد رقابت‌هاي ليگ دسته اول مي‌شويم تا بتوانيم به ليگ برتر صعود کنيم.

وي در مورد اينکه آيا باشگاه بدهي دارد گفت: بدهي مختصري وجود دارد که در جلسه با مديرعامل شرکت مس اين مسئله را مطرح کرديم و قرار شد با کمک او اين مبالغ تسويه شود ما مشکلي از لحاظ بودجه نداريم و مي‌خواهيم با قدرت در ليگ دسته اول حاضر شويم در حال حاضر بودجه حدود 7 ميليارد در نظر گرفته شده که اگر نياز باشد اين مبلغ را بيشتر هم خواهيم کرد.

رئيس هيات مديره باشگاه مس در مورد اينکه آيا بگوويچ به فعاليت خود به عنوان سرمربي در تيم فوتبال مس ادامه خواهد داد تصريح کرد: در حال حاضر بنا براين است که او به کار خود ادامه دهد البته کميته فني که رياست آن برعهده سيف‌الديني است برنامه‌ريزي‌هايي دارند با توجه به تغييراتي که در بحث مديرعامل به وجود آمده بايد سياست‌هاي تعيين شده در هيات مديره و اجراي آن توسط مديرعامل مورد بازبيني قرار بگيرد تا ببينيم همين روند ادامه پيدا مي‌کند يا تصميم ديگري قرار است گرفته شود بايد کميته فني تشکيل جلسه دهد تا در اين باره تصميم گرفته شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/04/23 12:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن