تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803712688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور مجوز بیمه درمان تکمیلی انفرادی توسط بیمه مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل یک بیمه خصوصی؛ صدور مجوز بیمه درمان تکمیلی انفرادی توسط بیمه مرکزی تهران - ایرنا - مدیرعامل بیمه سرمد از صدور مجوز بیمه درمان تکمیلی انفرادی توسط بیمه مرکزی خبر داد و گفت: بر همین اساس ارایه این خدمت از برنامه های آتی این شرکت است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علیرضا هادی در نشستی خبری افزود: شرکت های بیمه پس از صدور مجوز بیمه مرکزی امکان ارایه این خدمت را دارند اما از آنجا که این خدمت دارای ریسک بالایی است، شرکت های بیمه اقبال کمتری نسبت به آن دارند.
معادل 20 درصد از سهام این شرکت بیمه متعلق به بانک صادرات، 20 درصد بانک شهر، 20 درصد شرکت سرمایه گذاری خوارزمی؛ 18 درصد موسسه همیاری غدیر، 15 درصد شرکت آرمان صادرات سپهر و مابقی سهام آن متعلق به سهامداران خرد است.
مدیرعامل این شرکت بیمه، اظهار داشت: رویکرد مهم این بیمه، نوآوری، خلاقیت و استفاده از هم افزایی با سهامداران بزرگ و ارزشمند خود همچون بانک های صادارات و شهر برای تامین حداکثری منافع ذینفعان است.
وی بیان اینکه استراتژی ما در این شرکت سودآوری به جای پرتفو محوری است، اظهار داشت: بنا داریم که با برنامه ریزی و اقدامات موثر ترکیب پرتفوی متوازنی از حق بیمه ایجاد کنیم که هم پاسخگوی نیاز مشتریان باشد و هم انتظار ذینفعان با دریافت سود منطقی و معقول را برآورده کند.
وی ادامه داد: پوشش بیمه های موجود در بازار بیمه کشور تشکیل شده از بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت که از لحاظ اصول بنگاهداری، برخی از محصولات در این بازار برای بیمه گران از قابلیت مدیریت ریسک بهتر برخوردارند.
هادی گفت: البته بازاریابی و دسترسی به آن بخش از بازار که متقاضی این پوشش ها هستند، از دشواری های خاص خود برخوردار است لیکن حاشیه امن مطمئن تری برای یک شرکت بیمه از لحاظ سودآوری فراهم می کنند و شرکت ها می توانند با اعمال مدیریت ریسک صحیح و رعایت اصول حرفه ای بیمه گری، اطمینان خود را از وجود این امنیت تقویت کنند.
وی افزود: دسته دیگر محصولات در این بازار محصولاتی است که از لحاظ بازاریابی و دسترسی به متقاضیان این پوشش ها، به نسبت ساده تر و سریع تر خواهد بود ولی شدت و تواتر ریسک های تحت پوشش تابع عوامل بیرونی و غیرقابل کنترل است و تا حدود زیادی اختیار مدیریت ریسک از این دسته از ریسک از اختیار شرکت بیمه خارج است و به این ترتیب از حاشیه سود کم و حتی زیان برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: در ترکیب پرتفوی حق بیمه سال گذشته نیز این استراتژی مشهود است و به گونه ای که سه رشته بیمه آتش سوزی، مهندسی و باربری بیشترین سهم را در حق بیمه 108 میلیارد ریالی دارند و امیدواریم در سال های آینده بتوانیم با برنامه ریزی و تلاش امکان تحقق ترکیب پرتفوی متوازن از انواع رشته های بیمه را فراهم کنیم.
مدیرعامل این شرکت بیمه ای با اشاره به قراردادهای منعقده با شرکت متبوعش، گفت: به موجب قراردادهای بیمه اتکایی منعقد شده با بیمه گران داخلی و قراردادهای کنسرسیوم، مدیریت ریسک، در موضوعات و موارد بیمه در پوشش های بیمه آتش سوزی و مهندسی به خصوص در بیمه نیروگاه های منتظر قائم، منتظری و زواره ای رعایت شده است. همچنین تلاش کرده ایم علیرغم حق بیمه قابل توجهی که دارد، میزان ریسک نگهداری شده نزد شرکت با رعایت احتیاط های لازم و متناسب با سرمایه و توان فنی و مالی شرکت، باشد تا در صورت بروز خسارت شرکت تا حد امکان با شرایط غیر عادی مواجه نشود .
وی ادامه داد: یکی از توفیقات بیمه سرمد، علیرغم دوره حضور و تجربه اندک در بازار بیمه در سال گذشته، اعتمادسازی و جلب نظر بیمه گران در پذیرش ریسک های موضوع بیمه به موجب قراردادهای منعقده بوده که در این رابطه از کارمزدهای اتکایی متناسب نیز برخوردار شده ایم.
وی با بیان اینکه یک رویکرد مهم و تاثیرگذار در این بیمه، استفاده از هم افزایی با سهامداران بزرگ و ارزشمند خود برای تامین حداکثری منافع برای ذینفعان خود است، افزود: در جریان تولید حق بیمه به طور خاص در بیمه آتش سوزی مشتریان بانک از هم افزایی با سهامدار یعنی بانک صادرات ایران استفاده کرده ایم و گواهی بیمه صادره را در کل کشور به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به تاسیس شعبه و بکارگیری کارشناس در هر شهر و هزینه های مربوط انجام داده ایم، به این ترتیب در هزینه های اداری و عمومی صرفه جویی خوبی شده و مورد تایید بیمه مرکزی نیز قرار گرفته و پوشش های اتکایی مربوطه را هم برقرار کرده اند.
وی افزود: این برنامه و روش در رابطه با بانک شهر نیز در حال اجرا ست که با بهره گیری از امکانات موجود و با کمترین هزینه و ساده ترین روش انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در سال 1393 هم استراتژی کسب درآمد و سود منطقی و معقول را دنبال خواهیم کرد، ادامه داد: در این سال به دنبال توسعه زیرساخت ها در شبکه فروش در سطح کشور و استفاده گسترده از هم افزایی با سهامداران برای تامین امنیت خاطر مشتریان با ارائه انواع پوشش های بیمه خواهیم بود. امیدواریم در این سال شرکت به حدود 350 نمایندگی و 15 شعبه در سطح کشور تجهیز خواهد شد.
به گفته وی، با توجه به الزامات قانونی و تعهد موسسین به بیمه مرکزی به افزایش سرمایه و بنا به تصمیمات اتخاذ شده در هیات مدیره، گزارش توجیهی افزایش سرمایه در حال تهیه است که اقدامات مربوطه را اجرایی خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه براساس مصوبه هیات وزیران سرمایه شرکت های بیمه باید به 250 میلیارد تومان افزایش یابد، افزود: هم اکنون سرمایه این شرکت 40 میلیارد تومان و قرار است از محل آورده سهامداران و مطالبات آنها این میزان به رقم مصوب هیات وزیران برسد.
اقتصام(3)9141**1558

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن