تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819466777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کل بیمه مرکزی با مدیرعامل دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کل بیمه مرکزی با مدیرعامل ایرنا دیدار کرد تهران - ایرنا - محمدابراهیم امین رییس کل بیمه مرکزی روز جاری (دوشنبه)با محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در محل ایرنا دیدار و گفت وگو کرد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در این دیدار مدیرعامل ایرنا و رییس کل بیمه مرکزی ضمن تاکید بر ضرورت اتخاذ راهکارهای مناسب فرهنگ سازی در خصوص ترویج و گسترش صنعت بیمه در کشور، زمینه های همکاری ایرنا با صنعت بیمه کشور را بررسی کردند.
مدیرعامل ایرنا در این دیدار گفت: صنعت بیمه کشور می تواند از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در ایرنا برای ارتقا ضریب نفوذ بیمه و همچنین گسترش فرهنگ آن در کشور بهره گیری کند.
محمد خدادی با بیان آنکه خبرگزاری جمهوری اسلامی می تواند در بحث افکارسنجی به دستگاه های مختلف کشور یاری برساند، اظهار داشت: گستره جغرافیایی داخلی و خارجی، سابقه دیرینه این رسانه و وجود خبرنگاران باتجربه و ماهر ایرنا در شهرها و کشورهای مختلف، این امکان را به خبرگزاری جمهوری اسلامی می دهد تا در بخش های مختلف از جمله افکارسنجی، بیمه مرکزی را یاری نماید.
وی با اشاره به اهمیت افکارسنجی در هدایت و دستیابی وزارتخانه ها؛ دستگاهها و سازمان ها به اهداف مورد نظر خود، گفت: با وجودی که افکارسنجی در دنیا نقش زیادی در رفع نقصان ها و نارسایی های موجود در بخش های مختلف دارد اما متاسفانه از این ظرفیت در ایران بسیار کم بهره گیری شده و می شود.
خدادی تاکید کرد که صنعت بیمه کشور می تواند با بهره گیری از امکانات موجود در ایرنا، دیدگاههای نامناسب نسبت به خدمات قابل ارایه از سوی صنعت بیمه را اصلاح کند.
مدیرعامل ایرنا، تشکیل شورایی با هدف تولید محتوی در بخش های مختلف اقتصادی کشور را در حال حاضر ضروری دانست و افزود: هم اکنون بحران اصلی در بخش اقتصادی رسانه ها تولید محتوی است زیرا با وجود نیروی انسانی ماهر و متخصص در رسانه های کشور، اما تولید محتوی تنها با مشارکت کارشناسان دستگاهها میسر می گردد.
رییس کل بیمه مرکزی نیز با تاکید بر دشواری فعالیت های رسانه، گفت: رسانه ها هم اکنون جایگزین احزاب و گروه های سیاسی شده اند به طوری که این امر فعالیت رسانه ها را دگرگون کرده است.
محمدابراهیم امین افزود: کارکردهای مذکور سبب شده تا رسانه ها کمتر تخصص گرا باشند و این در حالی است که در دنیای پیچیده امروزی دانش و تخصص برای دستیبابی به اهداف از اهمیت زیادی برخوردار است.
امین با تاکید بر اینکه صنعت بیمه مبتنی بر دانش جهانی و صنعتی پیچیده است، اظهار داشت: پیچیدگی های صنعت بیمه به میزانی است که قضاوت در خصوص آن را سخت و مشکل کرده است.
امین خاطرنشان کرد: بررسی صنعت بیمه نیازمند دانش های گوناگون و متنوع است و با برداشت سطحی نمی توان عملکرد آن را بررسی کرد.
وی با بیان اینکه در بیمه های اجتماعی دولت و یا کارفرما یارانه برای بیمه گذاران در نظر می گیرند اما در بیمه های بازرگانی خبری از پرداخت یارانه نیست، اظهار داشت: هرچند بیمه ابزار حمایتی است اما به دلیل انباشت وجوه، برخی از بخش ها خواستار برداشت از منابع این صنعت هستند و سوءتفاهمی را برای برخی از افراد ایجاد کرده است.
وی با اشاره به انتظارات دولت، مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه ها از این صنعت، از رسانه ها خواست تا با انتشار اطلاعات صحیح و درست، مردم را نسبت به عملکرد این صنعت بخصوص درآمدها و هزینه ها آگاه سازند تا دیدگاهها نسبت به آن اصلاح شود.
اقتصام(3)9141**1558

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن