تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع اشتغال یکی از مهمترین سرفصل های دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش: موضوع اشتغال یکی از مهمترین سرفصل های دولت تدبیر و امید است تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش، موضوع اشتغال را یکی از مهمترین سرفصل های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: ارائه مهارت یکی از راهکارهای توسعه اشتغال است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حسینعلی تقی تهرانی روز دوشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با موسسه علوم و فنون کیش که در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، افزود: دولت نمی تواند با جذب نیرو در سازمانهای دولتی بدنه خود را حجیم کند.
وی ادامه داد: بنابراین کسب مهارت یکی از راهکارهای مهم برای دستیابی افراد به اشتغال محسوب می شود که تفاهم نامه یادشده بر محوریت این موضوع امضا می شود.
تهرانی گفت: با توجه به اینکه جمعیت بومی منطقه آزاد کیش در صورتی که دارای تحصیلات دانشگاهی نباشند، کسب آموزشهای مهارت بهترین گزینه برای ایجاد اشتغال است.
وی اظهار داشت: توسعه مشاغل خانگی، کسب مهارت در تولید صنایع دستی، کسب مهارت در زمینه تاسیسات از جمله مهارتهایی است که کیش وندان می توانند از آن بهره گیری کنند.
وی تاکید کرد: موسسه علوم و فنون کیش به عنوان بازوی اجرایی در کشور با تمام امکانات بستر اجرایی را در این منطقه برای مهارت آموزی فراهم می کند.
وی اظهار داشت: همچنین گردشگران در کیش می توانند از آموزشهای مهارت کوتاه مدت برخوردار شوند.
به گفته تهرانی، در دهه 70 مزیت اصلی کیش به عنوان مرکز خرید محسوب می شد اما هم اکنون مزیت این منطقه به سمت گردشگری است.
وی ادامه داد: البته منطقه آزاد کیش هم اکنون به لحاظ دانشگاههای متعدد بین المللی، توسعه بازار بورس کیش و راه اندازی بورس نفت و گاز دارای مزایای دیگری نیز شده است.
تهرانی یادآور شد: افزایش مزیتهای منطقه آزاد کیش حذف دیگر مزیت ها را به دنبال ندارد بلکه قابلیت ها در این منطقه در حال افزایش است.
وی گفت: همچنین با هتلداران در منطقه آزاد کیش مذاکره شده که بتوانند آموزشهای مهارت را به کارکنان این مراکز ارائه دهند.
اقتصام(3)9123**1558

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن