تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805305103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبودها و مشکلات نهاوند با مشارکت خیرین برطرف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حجت الاسلام مغیثی:
کمبودها و مشکلات نهاوند با مشارکت خیرین برطرف می شود
نهاوند - خبرگزاری مهر: امام جمعه نهاوند گفت: برای حل مشکلات و نیازهای جامعه در حوزه های مختلف فراهم کردن حضور و مشارکت مردم و خیرین در بخش ها ضروری است چراکه کمبودها و مشکلات نهاوند با مشارکت خیرین برطرف می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی عصر یکشنبه در دومین جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری با اشاره به نقش خيرين در كمك به حوزه سلامت گفت: خيرين سلامت، انسان هاي نيكوكاري هستند كه با كمك هاي خود مي توانند در نجات جان انسانها شریک باشند. حجت الاسلام مغیثی گفت: اگر انسان از آنچه که دوست دارد بگذرد بسیار بزرگی را در مقابل خداوند انجام داده چرا که سیره ائمه ما اینگونه بوده و ائمه در حالی که متمکن بوده اند به دیگران نیز کمک می کرده اند. وی افزود: باید به ارزش و عمل کارهای خیر بیشتر توجه شود چرا که این، عملی عارفانه و مبتنی بر روش عقلایی و همچنین برخواسته از فرامین الهی و رهبران دینی بوده و آثار بسیار ارزشمندی را در زندگی و آخرت دارد. امام جمعه نهاوند بیان داشت: ماه رمضان ماهی است که دل و روح انسان را آماده می کند که از خود بیرون بیاید و به بیرون از خویشتن خود نیز نگاه کند و بداند که در مقابل پیرامون خود مسئولیت هایی را نیز بر عهده دارد. حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: سلامت جسم مقدم بر سلامت روح است و آنچه ماندگار است روح انسان است که آخرت را مي سازد و  انتظار می رود  خیرین و نیکوکاران نقش خود را در راستاي اهداف مجمع خيرين سلامت به خوبي ايفا کنند.

توسعه واقعی یک کشور با وجود انسان های سالم محقق می شود فرماندار شهرستان نهاوند نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: نهاوند  ازگذشته  مهد واقفان و خیراندیشانی بوده که خدمات ماندگار فراوانی را رقم زده اند و وجود نیروهای مؤمن، متعهد و متخصص در نهاوند یکی از پتانسیل های مهم توسعه و پیشرفت این دیار است. امامعلی عبدالملکی افزود: توسعه واقعی یک کشور با وجود انسان های سالم محقق می شود و هرچقدر در بخش های بهداشت، درمان و سلامت هزینه کنیم، اثر بخشی آن را در پیشرفت جامعه مشاهده خواهیم کرد. عبدالملکی ادامه داد: در پایان سال گذشته سیاست های کلی حوزه اقتصاد مقاومتی و سلامت توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد که توجه ویژه به بحث امنیت غذایی، سلامت، اخلاق محوری در حوزه فرهنگ و هدفمند سازی یارانه ها در مسیر ارتقا شاخص های اجتماعی، از تأکیدات مقام ولایت بود. وی با اشاره به این موضوع که اکنون اعتبارات ناشی از افزایش قیمت حاملان انرژی در راستای سلامت مردم و ارتقا سطح کیفی بهداشت و درمان هزینه می شود، افزود: مجمع خیرین سلامت به عنوان یک سازمان مردم نهاد برای رفع کمبودها و مشکلات موجود و کمک به بیماران نیازمند، یار و مددکار دولت محسوب می شود. فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: مجمع خیرین سلامت یک نهاد مردمی غیردولتی است که در یک سال گذشته قدم های خوبی در راستای کمک به حوزه بهداشت و درمان و سلامت بیماران نیازمند  برداشته است. امامعلی عبدالملکی گفت: انجام کار کارشناسی و جذب خیرین بخش سلامت، احداث، تکمیل و تجهیز مراکز درمانی مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان، انجام مشاوره و معرفی بیماران نیازمند به مراکز درمانی کم هزینه و ساخت پروژه های عمرانی در عرصه بهداشت و درمان، از اهداف اصلی مجمع خیرین سلامت نهاوند به شمار می رود. در پایان این جلسه انتخابات داخلي مجمع خیرین سلامت نهاوند برگزار شد و حميد رضا سيف، بيژن ترابيان، ماشاالله گيوي، علی دارابي، حمید جهانیان، مهدي جلالوند و بهروز گلي به عنوان اعضاء اصلي هیئت مديره مجمع خيرين سلامت شهرستان نهاوند انتخاب و معرفی شدند.


۱۳۹۳/۴/۲۳ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن