تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821216180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین شب شعر سبط النبی در جوار آرامگاه حافظ برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین شب شعر سبط النبی در جوار آرامگاه حافظ برگزار شد شیراز- ایرنا- نخستین شب شعر سبط النبی با محوریت امام حسن مجتبی(ع) با حضور بیش از 100 شاعر مطرح استان فارس در جوار آرامگاه حافظ در شیراز برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس حوزه هنری استان فارس یکشنبه شب در حاشیه این شب شعر در جمع خبرنگاران بیان کرد: برگزاری نخستین شب شعر سبط النبی و حضور مناسب شاعران، آغاز قوی برای برپایی این برنامه در سال های آینده است.
مهدی نجابت افزود: در تلاشیم شب شعر سبط النبی با محوریت امام حسن مجتبی(ع) مانند شب شعر عاشورا از استان فارس به عنوان مهد تمدن و فرهنگ در کشور پایه ریزی شود.
وی موضوع اشعار نخستین شب شعر سبط النبی را نیمه رمضان و امام حسن مجتبی(ع) عنوان و بیان کرد: تلاش می کنیم این شب شعر را سالیانه و با محوریت استان فارس و شهر شیراز برگزار کنیم.
نجابت اظهارداشت: در نخستین شب شعر سبط النبی، فراخوان حضور شاعران به صورت ویژه بوده است اما این روند در سالهای آینده متفاوت خواهد بود.
در این آیین 25 نفر از شاعران مطرح استان فارس از جمله احد ده بزرگی، غلامرضا کافی، پروانه نجاتی، علیرضا صائب فسایی، ولی صادقی، عبدالرضا مروتی، هادی فرودسی، فاطمه قائدی، محسن رضوی و غلامعلی مهدی خانی مجرد به شعر خوانی پرداختند.
این آیین با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مسوولان و علاقمندان به فرهنگ و هنر استان فارس در آرامگاه حافظ برگزار شد.ک/2
7382/ 667

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن