تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804358081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 800 مرکز در قم با تامین اجتماعی طرف قرار داد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر درمان تامین اجتماعی قم: بیش از 800 مرکز در قم با تامین اجتماعی طرف قرار داد هستند قم - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: بیش از 800 مرکز در استان با تامین اجتماعی طرف قرار داد هستند.


به گزارش ایرنا، ˈداوود علی محمدیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان اینکه خدمات به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم به بیمه شدگان ارائه می شود، گفت: بیشترین هزینه نیز از طریق درمان غیرمستقیم انجام می شود به گونه ای که در سال گذشته بیش از 842 میلیارد ریال هزینه درمان غیر مستقیم داشته ایم.
وی تعداد خرید خدمت غیرمستقیم را شامل مراجعه به مطب پزشکان و بیمارستان های طرف قرار داد تامین اجتماعی را، در سال گذشته پنج میلیون و 500 هزار بار مراجعه اعلام کرد و گفت: 56 هزار بستری در مراکز طرف قرار داد و پنج هزار بستری نیز در بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) قم داشته ایم.
محمدی تکمیل تجهیزات بیمارستان امام رضا (ع) را یکی از مطالبات به حق مردم دانست که در آن بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت 100 درصد رایگان درمان می شوند که تاکنون حدود 400 میلیارد ریال هزینه ساخت و تجهیزات آن شده است.
وی با بیان اینکه بخش ها و تجهیزات و پرسنل مورد نیاز این ساختمان به تدریج در حال کامل شدن است، اظهار کرد: این بیمارستان از 100 تختخواب به 120 تختخواب افزایش یافته است ، در حالیکه سال گذشته در زمینه درمان مستقیم در رتبه آخر کشوری بودیم امسال از 10 استان دیگر کشور بالاتر قرار گرفته ایم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه بخش زنان و زایمان این بیمارستان از آبان سال پیش راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از یک هزار زایمان در این بیمارستان انجام شده است.
وی با بیان اینکه در درمان غیرمستقیم استان قم جزو 15 استان اول کشور است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حرکت تامین اجتماعی در استان مناسب بوده و نگاه ما به آینده است که بتوانیم در سه سال آینده پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.
محمدی در بخش دیگر سخنانش درباره راه دسترسی به بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) اظهار کرد: مسوولان متولی این امر باید در این زمینه پاسخگو باشند و امیدواریم در سال جاری این امر به طور کامل تحقق یابد.
وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد مردم قم زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، اظهار کرد: این بیمارستان یک صدقه جاریه است که با تکمیل آن؛ مردم استان می توانند لذت و شیرینی درمان رایگان را بچشند.
وی با بیان اینکه برای کوتاه مدت در نیم سال اول امسال یک راه از طریق بلوار غدیر ساخته می شود، تاکید کرد: برای حل مشکل راه دسترسی به این بیمارستان مسوولان استان باید با همگرایی، همکاری و تعامل هر چه زودتر این مساله را حل کنند.
محمدی تعداد مراجعات به بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) قم را در سال گذشته 152 هزار مراجعه و در سال جاری بیش از 50 هزار مراجعه اعلام و ابراز امیدواری کرد که این بیمارستان تا دو سه سال آینده جایگاه واقعی خود را در استان پیدا کند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد که شش درصد مراجعه های بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) قم از استان های دیگر می باشد.
وی با بیان اینکه با تخلفات پزشکی بر اساس قانون به شدت برخورد می شود، از شهروندان خواست تا شکایت های خود را در این زمینه به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم واقع در بلوار 55 متری عمار یاسر، نبش کوچه 32 و یا از طریق تلفن 37712676 اعلام کنند.
وی با بیان اینکه یکی از اولویت های سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور استفاده از خدمات الکترونیک است، اظهار کرد: مقدمات کار برای استفاده از کارت های هوشمند بیمه انجام شده است و سازمان تامین اجتماعی درحال انجام زیرساخت های مربوط به آن می باشد.
محمدی همچنین از استخدام حدود 100 نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی کشوری در تامین اجتماعی استان قم در سال جاری خبر داد که با افزایش نیرو، این سازمان خدمات بهتر و بیشتری را می تواند به بیمه شدگان ارائه کند.
19 تا 25 تیر ماه به عنوان ˈهفته تامین اجتماعیˈ نامگذاری شده است. ک/2
7406/ 550/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن