تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820326107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروههای تکفیری از دایره اسلام خارج هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

علما و معتمدان اهل سنت ایرانشهر: گروههای تکفیری از دایره اسلام خارج هستند ایرانشهر، زاهدان- ایرنا- شماری از علما، معتمدان و ریش سفیدان طوایف شهرستان ایرانشهر جنایات گروههای تکفیری و تروریستی در کشورهای اسلامی را محکوم کرده و این گروهکها را از دایره اسلام خارج دانستند.


علما، معتمدین و ریش سفیدان طوایف و قبایل ایرانشهر با صدور بیانیه هایی که نسخه ای از آنها نیز روز یکشنبه به ایرنا نمابر شده است، اعلام کردند: گروه داعش از دایره اسلام خارج است و باید گفت اعضای این گروه تروریستی نوکران باج بگیر استکبار جهانی و صهیونسیت هستند.

امام جماعت مسجد امام رضا (ع) و مدرس حوزه علمیه حقانیه اهل سنت ایرانشهر در بیانیه ای اعلام کرد: این گروهک تروریستی اهداف استکبار جهانی را دنبال می کند و تلاش آنان معرفی چهره ای خشن از اسلام ناب محمدی(ص) است.

مولوی شمس الحق دامنی در این بیانیه افزوده است: اگر اینها مسلمان و پیرو سنت های نبی مکرم اسلام (ص) هستند چرا در مقابل کشتار زنان و کودکان غزه عکس العمل نشان نمی دهند.

در ادامه بیانیه آمده است: اینها بویی از انسانیت و مسلمانی نبرده اند و همچون موجودات وحشی به جان و مال مسلمانان افتاده اند.

نبی بخش داوودی فرماندار ایرانشهر نیز در بیانیه صادره ضمن محکوم کردن حرکت های تروریستی داعش در عراق و سوریه اعلام کرد: اسلام دین محبت، رافت، صمیمیت و اخوت است و کشتار و ریختن خون مردم بی گناه را حرام و غیر شرعی می داند.

این بیانیه می افزاید: حساب اینگونه افراد از جامعه اهل سنت جداست، عشق به اهل بیت (ع) در قلوب اهل سنت جای دارد و این گونه حرکت ها را خلاف شرع می دانند.

در بخش دیگری از بیانیه فرماندار ایرانشهر آمده است: استکبار جهانی با تربیت گروههای تکفیری و تروریستی سعی بر قتل عام مسلمانان دارد و در همین زمینه تعدادی جاهل و مزدور را اجیر کرده تا بنام اسلام به جان مسلمانان بیفتند.

در این بیانیه آمده است: داعش یک گروه تروریستی است که با اندیشه غیر اسلامی و تکفیری مجری دستورات استکبار جهانی و صهیونیست است.

ˈسلیمان بامریˈ یکی از معتمدان ایرانشهر نیز ضمن محکوم کردن گروهک تروریستی داعش گفت: اسلام دین کرامت و انسانیت است و با هر گونه ظلم و ستم و کشتار مخالف است.

وی افزود: در هیچ یک از کلام الهی و سنت نبوی جنگ و خونریزی و ترور افراد بی گناه و مردم عادی جایز شمرده نشده است.

بامری اظهار داشت: اعضا گروهک داعش سربازان صهیونیست هستند که به جان مسلمانان افتاده اند تا استکبار جهانی به اهداف خود در منطقه برسد. ک/3
7314/7437 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن