تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819829641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین کارگاه آموزشی فرهنگیان فارس برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس گروه تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس: اولین کارگاه آموزشی فرهنگیان فارس برگزار می شود خبرگزاری پانا: صاحب نظران عرصه پژوهشی بر ضرورت دسترسی مدارس فارس به منابع اطلاعاتی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تاکید کردند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۲ تير ساعت 10:17



به گزارش خبرگزاری پانا، قاسم نعمتی در نشست بررسی اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش فارس که با حضور صاحب نظران عرصه پژوهشی برگزار شد، اظهار داشت: این نشست با هدف بررسی راهکارهای توسعه فرهنگ پژوهش و تحقیق در بین فرهنگیان و دانش آموزان استان است.
رئیس گروه تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس ابراز داشت: راهکارهای ایجاد انگیزه در معلمین پژوهشگر، چگونگی حمایت از مقالات، پایان نامه ها ی دکتری و کارشناسی ارشد و طرح های پژوهشی موردبررسی و تبادل نظر قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور بررسی تحقیقات فرهنگیان پژوهشگر کمیسیون تحقیقات در اسرع وقت تشکیل و به بررسی این آثار می بپردازد .
نعمتی با تاکبد بر دسترسی مدارس به پایگاههای اطلاعاتی مجلات و مقالات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تصریح کرد: اولین کارگاه آموزشی فرهنگیان با همکاری آموزش و پرورش استان فارس و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به زودی برگزار می شود.
وی گفت : در راستای توسعه زمینه همکاری های مشترک پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و به منظور دسترسی دانش آموزان و فرهنگیان به اطلاعات مرکز منطقه ای علوم و فناوری این کارگاه برگزار شده است .
رئیس گروه تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: اولین کارگاه آموزشی فرهنگیان در این مرکز با حضور  80 نفر از فرهنگیان شهرستانها و نواحی مختلف استان در محل مرکز منطقه ای علوم و فن آوری دانشگاه شیراز تشکیل می شود .

نعمتی یادآور شد : درحاشیه این کارگاه  فرهنگیان شرکت کننده علاوه بر حضور در دوره  آموزشی از نزدیک با امکانات این مرکز آشنا شده و از گنجینه آثار موجود در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)بازدید خواهند کرد .
وی خاطر نشان کرد : بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین آموزش و پرورش استان و مسئولین این مرکز ، مدارس استان در ازای پرداخت مبلغ اشتراک می توانند به مدت یکسال به پایگاههای اطلاعاتی مجلات و مقالات این مرکز دسترسی داشته باشند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن