تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801285019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري کارگاه آموزشي سنجش کيفيت آموزش با همکاري مشترک وزارت آموزش و پرورش و يونيسف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲ب.ظ)
برگزاري کارگاه آموزشي سنجش کيفيت آموزش با همکاري مشترک وزارت آموزش و پرورش و يونيسف يک کارگاه آموزشي 5 روزه با موضوع سنجش کيفيت آموزش، با همکاري مشترک وزارت آموزش و پرورش و دفتر يونيسف در ايران، با حضور مقامات عاليرتبه دولتي و نمايندگان سازمان هاي بين المللي در ايران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، در مراسم افتتاحيه اين کارگاه، مهدي نويد ادهم، دبير کل شوراي عالي آموزش و پرورش به تشريح راهکارهاي بهبود نظام آموزشي در ايران پرداخت و ابراز اميدواري کرد برنامه آموزشي مذکور به بهبود وضعيت و تقويت ظرفيت سازماني اين وزارتخانه کمک کرده و نظام سنجش پيشرفت کيفيت آموزشي را ارتقاء دهد. در اين مراسم برخي ديگر از مقامات عاليرتبه از وزارت آموزش وپرورش نيز سخنراني کردند که از آن جمله مي توان از محمد ديمه ور، معاون وزير در امور آموزش پيش دبستاني و ابتدايي و رخساره فضلي، مدير کل آموزش پيش دبستاني نام برد.
در عين حال، محمد المنير صفي الدين، نماينده صندوق کودکان سازمان ملل (يونيسف) در ايران از پيشرفتهاي شاياني که در نظام آموزشي ايران پس از انقلاب اسلامي رخ داده است تقدير بعمل آورد. وي همچنين از دسترسي همگاني به آموزش در ايران و تعهدي که ايران نسبت به آموزش بيش از 300 هزار کودک پناهنده افغاني و عراقي دارد، ابراز خرسندي کرد. صفي الدين اظهار داشت :" يونيسف متعهد است براي پيشبرد کيفيت آموزش تا حد اعلا ء براي تمامي کودکان، از برنامه هاي وزارت آموزش و پرورش و مردم ايران حمايت کند. "
اين برنامه آموزشي پنج روزه که توسط متخصصاني از موسسه اي در انگلستان به نام" آموزش براي تغيير" برگزار گرديد، اولين گام به سوي بهبود کيفيت آموزش براي تمامي کودکان در ايران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن