تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804657420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسپانسر ماه عسل دیشب؛ آقای ذبیح اللهی!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یادداشت/
اسپانسر ماه عسل دیشب؛ آقای ذبیح اللهی!
ما که دیشب یک فریم هم تصویر جناب ذبیح اللهی را ندیدیم و حتی این را هم نفهمیدیم که اسم کوچک ایشان چیست؟ اما ظاهرا آن مادر بزرگ شیرین بیان اسم اسپانسر برنامه را ناخواسته لو داد!


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ ما که دیشب یک فریم هم تصویر جناب ذبیح اللهی را ندیدیم و حتی این را هم نفهمیدیم که اسم کوچک ایشان چیست؟ اما ظاهرا آن مادر بزرگ خوشمزه و شیرین بیان هی اسم اسپانسر برنامه را  ناخواسته لو می‌داد و تمام تلاش‌های علیخانی برای جلوگیری از این افشاگری‌ها هیچ فائده‌ای نداشت!

البته اگر به سبک دوستانی قضیه را تحلیل کنیم که شخصیت‌های خیالی شرلوک هلمز و پوآرو و یا خانم مارپل هم پیش نکته سنجی و ذره بینی آن‌ها باید لـُنگ قهرمانی شان را پهن کنند، قطعا دلیل مسلم و مستدلی برای اسپانسر بودن آقای ذبیح اللهی در برنامه دیشب پیدا خواهد شد اما از آنجا که ما ربط توهم و هوش را هیچوقت نفهمیدیم، دستمان از چنین کشفیاتی هم کوتاه است.

تازه من چندتا سوال اساسی دیگر هم از این دوستان باهوش دارم، مثلا اینکه یک موسسه خیریه چرا باید خودش را تبلیغ کند؟ و لابد آن‌ها جواب می‌دهند؛ مگر تمام بانک‌های ما یک جورهایی موسسات خیریه نیستند و تا به حال به معنای واقعی کلمه در امر خدا پسندانه‌ی قرض الحسنه فعال نبوده‌اند؟ مگر آن‌ها برای اینکه ما پول‌هایمان را بهشان بسپاریم هربار با رقیق‌ترین احساسات و غلیظ ترین الحان دم از فوائد خیرات و مبرات و باقیات الصالحات نمی‌زنند؟ و آن‌ دوستان باهوش این بار جواب قانع کننده‌ای دارند؛ بانک‌ها اسپانسر خود ما هم هستند.

دیشب احسان علیخانی رو به دوربین کرد و پاسخ انتقاداتی را داد که متوجه سومین برنامه‌ی این مجموعه در امسال شده بود.

او گفت که برنامه‌ی ما حامی مالی دارد و از اول احتیاج به این اسپانسر‌هایی نبوده که حالا عده‌ای برایمان تراشیده‌اند و ضمنا دلیل سوء تفاهمات را که همان زیرنویس تبلیغاتی برنامه بوده طبیعی دانست اما از لحن آقای مجری می‌شد فهمید که غرض ورزی عده‌ای از مچ‌گیرها باعث دلخوری او شده.

بله، قطعا "ماه عسل" کامل نیست و حتی ذره‌ای تردید ندارم که خود علیخانی هم چنین ادعایی ندارد اما عده‌ای هم هستند که به قصد تسویه حساب‌های سیاسی با تلویزیون، هر برنامه‌ای را که در این سازمان تولید شود، رفوزه می‌دانند. خطاب من به آن دوستان است؛ حتی اگر فرض بگیریم که دیدگاه‌های سیاسی شما درست باشد، بازهم لااقل من یکی نمی‌فهمم که ربط این حرف‌ها به ماه عسل کجاست؟!

ماه عسل درباره زندگیست نه سیاست و حال و هوای آن با فضای درد دل گونه‌ی مناجات که ترجیع بند تمام لحظات رمضانی‌ست، همخوانی دارد.

در زیر لایه‌های این برنامه می‌شود امید را پیدا کرد، چیزی که در یک دوجین از فیلم‌های سیاه نمای به اصطلاح روشن فکری ما پیدا نمی‌شود. اما این دوستان نکته سنج که خوب بلدند مچ "ماه عسل" را بگیرند، هیچوقت به آن فیلم ها اعتراض که نکرده‌اند هیچ، همیشه مجیزگوی و مدافعشان هم بوده‌ و هستند.

آن‌ها هیچوقت این را نپرسیدند که چه لزومی دارد آسیب شناسی همراه با افشاندن بذر یاس و سرخوردگی باشد و در عوض تمام انتقادهایشان را متوجه بغض نامرئی  علیخانی می‌کنند.

دلم میخواهد بدانم آن‌ها که بدجور ماه عسل را رصد می‌کنند تا نقطه ضعفی از آن پیدا شود، چطور وبا چجور استدلالی می‌خواهند اسپانسر بودن آقای ذبیح اللهی را در برنامه‌ی دیشب تئوریزه کنند؟! چون به هر حال دیشب چند بار اسم ایشان در احساسی ترین فراز‌های برنامه برده شد و قطعا همین برای آقای ذبیح اللهی کلی تبلیغ به حساب می‌آید.


میلاد جلیل زاده/
 

انتهای پیام /اس







تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن