تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813187076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهيلات ارزي ريالي در نظر گرفته شده براي استان مطلوب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۳ (۹:۱۹ق.ظ)
استاندار يزد: تسهيلات ارزي ريالي در نظر گرفته شده براي استان مطلوب است استاندار يزد، تسهيلات ارزي ريالي در نظر گرفته شده براي استان را مطلوب توصيف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مير محمدي با بيان اين مطلب گفت: اگر بتوانيم تسهيلات ارزي ريالي را در سطح استان جذب نماييم، امکان افزايش سقف اخذ تسهيلات نيز براي استان وجود دارد و اين امر نقطه مثبتي براي استان يزد است.
وي سپس با بيان دستور کار دوم نشست کارگروه تخصصصي اشتغال استان در زمينه بررسي راهکارهاي قانوني کردن اشتغال اتباع بيگانه به تلاش هاي صورت گرفته به منظور ساماندهي وضعيت اتباع بيگانه در استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در جلسات شوراي تامين استان در خصوص ساماندهي وضعيت اتباع بيگانه ساکن در استان يزد پيشنهادي مصوب شد و معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري متولي پيگير و اجراي آن شد و طرحي نيز در اين ارتباط با همکاري اداره کل اتباع بيگانه استانداري تهيه گرديد و با لحاظ نظرات اصلاحي، به شوراي تامين استان ارائه شد و با بررسي همه جوانب امر در اين شورا و اخذ نقطه نظرات جديد اعضاء در خصوص اين طرح، مراحل زمان بندي اجرايي آن نيز مشخص شد و اميدواريم در آينده نزديک با تصويب نهايي اين طرح در شوراي تامين استان يزد، ساماندهي شايسته اي براي اتباع خارجي داشته باشيم.
ميرمحمدي افزود: در استان يزد با دو مساله افراد غير بومي و اتباع خارجي مواجهيم. در طرح ساماندهي مزبور به هر دو موضوع پرداخته شده و البته بديهي است که اتباع خارجي غير مجاز و کارفرماياني که در استان از اين اتباع استفاده مي کنند، تکليف آنها برابر قانون مشخص است و با اين افراد با قاطعيت برخورد خواهد شد چرا که کارفرمايان، هم در استان و هم در سراسر کشور بايد به اين باور برسند که نبايد از اتباع خارجي غير مجاز در کار استفاده کنند و اين امر ابتدا با گفتگو ، اطلاع رساني و فرهنگي سازي محقق مي شود و سپس در صورت نياز با اعمال جرائم دنبال خواهد شد و در نهايت براي اينکه اين طرح با آرامش دنبال شده و پراکنده نباشد، زمان بندي اجرايي و منطقه اي هم در اين طرح اعمال خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن