تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813302003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسؤولان نصایح رهبری را در عمل اجرایی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه تبریز:
مسؤولان نصایح رهبری را در عمل اجرایی کنند خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: مسؤولان باید نصایح رهبر معظم انقلاب اسلامی را نه در شعار و زبان، بلکه در عمل اجرایی کنند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری اظهار داشت: بیانات اخیر رهبری به یاد ماندنی و بسیار مهم در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور بود.
وی با بیان این‌که تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستی نصب‌العین مسؤولان باشد، خاطرنشان کرد: مسؤولان نباید در محاسبات خود در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دچار لغزش و اشتباه شوند، در حقیقت مسؤولان باید این نصایح را نه در شعار و زبان بلکه در مرحله عمل اجرایی کنند.
نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین طی روزهای گذشته گفت: موج جدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، با پاسخ‌های موشکی مجاهدان فلسطینی همراه بوده که خواب از چشم صهیونیسم ربوده است.
آیت الله شبستری با بیان این‌که سکوت مرگبار سازمان ملل متحد، شورای امنیت و دیگر نهادهای مدافع حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نشان از همدستی آنان با جنایات اسرائیل است، تصریح کرد: این رژیم جعلی با جنایات بی شرمانه بار دیگر خوی وحشی‌گری خود نزد افکار عمومی جهان را اثبات کرد.
امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که انتفاضه سوم مردم فلسطین درآستانه روز جهانی قدس، درس عبرتی برای تمام جنایتکاران عالم خواهد بود، خاطرنشان کرد: آن عده ای سران کشورهای اسلامی که همواره سنگ مردم فلسطین را بر سینه می کوبند، چرا این روزها سکوت اختیار کرده و تنها به حمایت گروهک تروریستی داعش می پردازند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت حجاب و عفاف در کشور اظهار داشت: مردم مؤمن، متدین و روزه‌دار خواستار برخورد جدی با مظاهر بدحجابی در جامعه هستند، متأسفانه کار فرهنگی برای عده‌ای همیشه جواب نمی دهد و بایستی به صورت قاطع با ایشان برخورد شود.
نماینده خبرگان رهبری از نیروی انتظامی خواست تا در مقابله با بی حجابی در کشور وارد عمل شده و اجازه ندهد این پدیده زشت اجتماعی گسترش یابد و افزود: رواج بدحجابی دهن کجی به آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چنین رفتارهایی پایمال خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
آیت الله شبستری با اشاره به نگرانی خانواده های متدین از بروز مظاهر بدحجابی در جامعه گفت: بی توجهی به مسأله حجاب آثار مخرب و جبران ناپذیر روحی و روانی در جامعه دارد، در قرآن هفت آیه در ضرورت حجاب وجود دارد، ضمن این‌که صدها روایت نیز راجع به پوشش زنان در جامعه اسلامی وجود دارد.
وی حجاب را از ملزومات و مسلمات اسلام دانست و خاطرنشان کرد: اگر کسی ضرورت دین را انکار کند، مرتد بوده و حکم آن مشخص است، بنابراین انتظاری که از عموم مردم داریم اجرای فرایض امر به معروف و نهی از منکر به ویژه تذکر لسانی بوده و انتظار از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برخورد با هنجارشکنان اجتماعی است./935/پ201/ب



۱۳۹۳/۴/۲۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن