تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819300571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارچه خیریه رمضان در تبریز گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازارچه خیریه رمضان در تبریز گشایش یافت تبریز- ایرنا - بازارچه خیریه رمضان با رویکرد خودکفایی مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی در تبریز گشایش یافت.


این بازارچه با هدف ارایه محصولات مددجویان و نمایش دستاوردها و توانمندی های آنان روز پنجشنبه با حضور مسوولان استان در محوطه مسجد کبود تبریز برپا شد.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این بازارچه، تعداد غرفه های بازارچه را 35 غرفه ذکر کرد و افزود: در کنار نمایش توانمندی های مددجویان، ثبت نام طرح حامیان محسنین، طرح اکرام ایتام و دریافت جیره خشک و کفارات نیز انجام می شود.
حسین دشتی خاطرنشان کرد: تمام محصولات غرفه ها کار مددجویانی است که علاوه بر خودکفایی و ایجاد شغل برای خود، برای افرادی نیز کارفرما شده اند.
وی از اجرای طرح خودکفایی برای 32 هزار خانوار در استان خبر داد و افزود: سال گذشته برای هفت هزار و 200نفر تسهیلات اشتغالزایی به میزان 570 میلیارد ریال پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد استان از بافت پنج هزار و 100 تخته فرش توسط مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: این فرش ها به ارزش 270 میلیارد ریال به فروش رفته است.
در این بازارچه آثاری از قبیل تراش سنگ های قیمتی، معرق کاری، بافت جوراب، ترمه دوزی، کفش دوزی، لحاف دوزی و حریربافی در معرض نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه از 12 تا 18 رمضان از ساعت 18 تا 23 پذیرای علاقمندان است.
704/245

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن