تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804681054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار مستمری بگیران گیلان به حدود 90 هزار نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آمار مستمری بگیران گیلان به حدود 90 هزار نفر رسید رشت - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت : آمار مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان ، به حدود 90 هزار نفر رسید.


ˈجمیل حق پرست ˈ روز پنجشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در نشست خبری در جمع خبرنگاران گیلان در رشت افزود : این تعداد مستمری بگیر تامین اجتماعی گیلان ، بازماندگان ، بازنشستگان و از کارافتادگان را شامل می شوند.
وی آمار مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان تا پایان سال 80 را 32 هزار نفر عنوان و اظهار کرد: طی 12 سال ˈپایان سال 92ˈ آمار مستمری بگیران تامین اجتماعی استان ،174 درصد رشد یافته است.
حق پرست با بیان این که بیش از 355 هزار نفر ˈبیمه شده اصلیˈ تامین اجتماعی استان گیلان هستند ، خاطر نشان کرد : آمار بیمه شدگان گیلان با افراد تحت تکفل آنها بیش از یک میلیون و 115 هزار نفر است.
وی در رابطه با رشد بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان طی 12 سال ˈاز سال 80 تا 92 ˈ بیان داشت : تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان در این مدت ، 105 درصد رشد داشته است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان این که به ازای چهار بیمه پرداز ، یک مستمری بگیر داریم ، یادآور شد : بر اساس آمار اسفند سال 92 در مقایسه با اسفند سال 91 ، در حوزه بیمه شدگان 6 / 1 درصد رشد داشته ایم.
وی اظهار داشت : سهم رشد بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی استان گیلان در سال های اخیر رو به کاهش و بیمه شدگان خاص شامل مشاغل آزاد ، رانندگان ، بافندگان و ... رو به افزایش است.

* ارایه 18 نوع خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت : 18 نوع خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان ارایه می شود.
ˈجمیل حق پرستˈ در ادامه این نشست خبری افزود : این تعهدات در قالب ، تعهدات بلند مدت شامل مستمری از کارافتادگی ، بازماندگان ، بازنشستگی و ...... و کوتاه مدت از جمله غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری ، پاداش ازدواج ، هزینه کفن و دفن و .... پرداخت می شود.
وی اظهار داشت : فعالیت گسترده برای ارایه تعهدات به عائله بزرگ تامین اجتماعی در مسیر اقتصادی کشور ، نقش ارزنده و انکارناپذیر در توسعه جامعه دارد.
حق پرست با بیان این که تامین اجتماعی بستر و ابزار توسعه است ، تصریح کرد : تامین اجتماعی به عنوان نیاز امروز و پشتوانه فردا ، تدبیری است که بشر برای آسایش فردای خود در تمدن امروزی به صورت قانونمند دنبال می کند.
وی خاطر نشان کرد : علارغم همه مشکلات در سال 92 در حوزه های مختلف کار و سرمایه گذاری اداره کل تامین اجتماعی گیلان توانسته به اهداف و برنامه های ابلاغی خود دست یابد که این مهم با تعامل با شرکای اجتماعی تحقق یافته است.
وی با بیان این که سال گذشته شش هزار و 532 میلیارد ریال وصولی از سوی تامین اجتماعی گیلان انجام گرفت ، تصریح کرد: همچنین پارسال ، 9 هزار و 125 میلیارد ریال تعهدات پرداخت شده است.

* دولت تدبیر و امید بارقه امید را ایجاد کرد
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتخاب مدیری دلسوز در مجموعه سازمان تامین اجتماعی کشور ، بارقه امید در این مجموعه ایجاد شد.
ˈجمیل حق پرست ˈ افزود : طی سال های گذشته به یاد نداریم که افزایش حقوق مستمری بگیران در همان اول سال پرداخت شود اما در سال 93 ، شاهد این اتفاق بوده ایم.
وی پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان به صورت اینترنتی را از جمله اقدامات مهم تامین اجتماعی عنوان و اظهار کرد : کارفرمایان در گیلان برای انجام این کار بایستی برای دریافت رمز عبور اقدام کنند.
وی با بیان این که امکان صدور فیش بیمه شدگان خاص نیز فراهم شده ، خاطر نشان کرد : 15 هزار رمز عبور برای انجام این کار فراهم شده که بیمه شدگان آزاد می توانند با مراجعه به شعب برای دریافت رمز اقدام کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان بیان داشت : گیلان پایلوت صدور دفترچه درمانی به صورت متمرکز شده، بنابراین بیمه شدگان با مراجعه در هر یک از شعب استان می توانند نسبت به صدور و تمدید دفترچه اقدام کنند.

* پرداخت حق بیمه سربازی به صورت قسطی
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت : پرداخت حق بیمه سربازی به صورت قسطی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی فراهم است.
ˈجمیل حق پرستˈ در ادامه نشست خبری افزود : متقاضیان پرداخت حق بیمه دوره سربازی می توانند برای پرداخت آن به صورت یک ساله اقدام کنند.
وی با اشاره به پرداخت قسطی حق بیمه ساختمانی اظهار داشت : علاقمندان برای بهره مندی از این اقدام می توانند یک سوم حق بیمه را به صورت پیش و بقیه را در قسط شش ماه ارایه دهند.
تامین اجتماعی استان گیلان دارای 25 واحد اجرایی ، هشت شعبه اقماری و چهار کارگزاری است.
19 تا 25 تیرماه هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است. ک/2.
7286/604

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن