تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798265146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارمرکزی: پیگیری مسوولان اساس بهره برداری ازپروژه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارمرکزی: پیگیری مسوولان اساس بهره برداری ازپروژه ها است خمین- ایرنا- استاندار مرکزی گفت: مسوولانی می توانند در بهره برداری از طرحهای های مختلف موفق تر عمل کند که در چارچوب و ضوابط قانونی کشور با پیگیری بیشتربتوانند با سرعت، شرایط لازم برای تکمیل و راه اندازی از پروژه ها در زمان تعیین شده را فراهم کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد حسین مقیمیˈ عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری خمین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان افزود: بهره برداری از طرح ها نیمه تمام و برنامه ها پیش تعیین شده تنها با تصویب محقق نخواهد شد بلکه می بایستی تمام مسوولان و دست اندرکاران ضمن همکاری با یکدیگر از هیچ تلاشی برای جذب تسهیلات و منابع دریغ نورزند.
وی گفت: با توجه به اینکه منابع مالی محدود است، کسانی در عملیاتی سازی پروژه ها موفق تر عمل می کنند که پس از تصویب پروژه، تمام کوشش و تلاش خود را برای جذب منابع مالی و سرمایه گذار خصوصی انجام دهند.
استاندار مرکزی تصریح کرد: در این مقطع زمانی که شرایط سخت اعتبارمالی در کشور حکم فرما است ، اما اکنون نیز پروژه های بزرگی در استان ها و شهرستان های کشور انجام می شود که این گویای تلاش آنها برای جذب منابع مالی دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
مقیمی با اشاره به اقتصاد مقاومتی که سیاست های آن را مقام معظم رهبری ابلاغ کرده اند گفت: برای تحقق این مهم می بایستی از امکانات و پتانسیل های داخلی بدون چشم داشت از بیگانگان ه به تولید و آبادانی بپردازیم .
وی اضافه کرد: ضروریست مسوولان دستگاههای و ارگانهای مختلف در سطح شهرستان و استان، با توجه به اهمیت زمان در اجرای پروژه ها، فعال تر از گذشته وارد میدان شوند تا بهره برداری از پروژه ها در زمان تعیین شده، زمینه افزایش بهره وری و ریسک اجرای پروژه ها و طرح ها را به حداقل برسانند.
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مسوولان آستان امام (ره)، به لحاظ واقع شدن زادگاه امام خمینی(ره) در این استان، سرمایه گذاری خود را برای مشارکت در پروژه های اقتصادی را در دلیجان، محلات، نیم ور و خمین اجرا خواهند کرد افزود: حمایت و پشتیبانی مسوولان شهرستان، از سرمایه گذاری آستان مقدس امام(ره) می تواند در بهره برداری پروژه ها، گام بزرگی بردارند.
وی افزود: سرمایه گذاری های بزرگ بویژه در حوزه صنایع بزرگ، در سطح روابط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی تاثیرات ماندگار و عظیمی در بدنه جامعه خواهد داشت.
معاون املاک و مستغلات آستان امام(ره) نیز گفت: ساخت و تکمیل مجموعه مرقد امام(ره)، ساخت شهر فرهنگی- مذهبی آفتاب در مجاورت مرقد امام (ره) و نشر آثار امام راحل از وظایف و اهداف تشکیل آستان امام راحل است.
ˈعلی اکبر رحیم زادهˈ افزود: تمام برنامه های آستان امام(ره) از محل کمک های مردمی و فعالیت های اقتصادی مجموعه تامین می شود.
وی گفت: استان مرکزی به لحاظ وابستگی به امام(ره)، تولیت و سرپرستی آستان امام(ره) دارد، درصدد مشارکت در اجرای طرح های اقتصادی در خمین و برخی شهرستان ها برای ایجاد اشتغال هستیم.
وی بیان کرد: پیگیری در راه اندازی مجموعه گل و گیاه خمین، شهرک اصناف، مجموعه بسته بندی حبوبات، راه اندازی شهرک های صنعتی در نیم ورمحلات، خمین و دلیجان، کارخانه قیرو پس از اخذ اطلاعات تکمیلی در صورت امکان با کارخانه سایپا نیز فعالیت خواهیم کرد.ک/2
8122/555

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن