تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده احیای کامل دریاچه ارومیه تا سال ۱۴۰۲


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وعده احیای کامل دریاچه ارومیه تا سال ۱۴۰۲
کد خبر: ۴۱۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹ - 09 July 2014


دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: براساس مطالعات انجام شده احیای کامل این دریاچه در سال ۱۴۰۲ رخ خواهد داد.

اين تازه‌ترين وعده دولتي‌هاست براي نجات دوباره يكي از نادرترين درياچه‌هاي جهان كه چندسالي است از تشنگي مفرط به حال احتضار افتاده است. پيش از اين مسئولان وزارت نيرو گفته بودند نجات درياچه اروميه 10تا 15سال زمان مي‌برد و دست‌كم 15هزار ميليارد دلار اعتبار مي‌خواهد. هيأت وزيران اخيرا مصوبه‌اي براي تأمين اعتبار اين طرح ملي داشته و حالا ستاد زنده‌سازي درياچه اروميه درصدد گرفتن بودجه از معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور است.

به گزارش ايسنا، عيسي كلانتري در نشست مشترك اعضاي شوراي شهر و شهردار تبريز با اعضاي ستاد احياي درياچه اروميه، با اشاره به اظهارنظرهاي نااميد‌كننده درخصوص احياي درياچه اروميه، خاطرنشان كرد: احياي درياچه اروميه اولويت اول زيست‌محيطي دولت است. به‌گفته او، تصميم دولت براي احياي درياچه قاطع است، حتي آقاي روحاني تأكيد كرده كه درصورت لزوم هزينه انتقال آب درياي خزر به درياچه اروميه را نيز دولت تقبل مي‌كند.

وي با اعلام اينكه اعتبارات لازم جهت احياي درياچه تخصيص يافته است، بيان كرد: عمليات احياي اين درياچه در گذشته بسيار كم هزينه‌تر از اكنون بود و رئيس‌جمهور ايران به خوبي با تبعات خشك شدن درياچه اروميه آشنايي دارد و از اين‌رو براي جلوگيري از يك مصيبت بزرگ و همچنين هزينه‌هاي اضافي، هم‌اكنون با جديت به‌دنبال نجات اين درياچه است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن