تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803962943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست شوراي فرهنگ عمومي با حضور استاندار مرکزي تشکيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۴۸ب.ظ)
نشست شوراي فرهنگ عمومي با حضور استاندار مرکزي تشکيل شد مقيمي گفت: اجراي سياست حمايت از توليد ملي و استفاده از بنيه صنعتي و کشاورزي و سرمايه گذاري ملي مهمترين اهداف اقتصاد مقاومتي است که مسوولان فرهنگي بايد در اين خصوص اقدام هاي لازم را انجام دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، مقيمي استاندار مرکزي با اشاره به نام گذاري سال جاري به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي گفت: اجراي سياست حمايت از توليد ملي و استفاده از بنيه صنعتي و کشاورزي و سرمايه گذاري ملي مهم ترين اهداف اقتصاد مقاومتي است که مسوولان فرهنگي بايد در اين خصوص اقدام هاي لازم را انجام دهند.
وي درخصوص نقش دستگاه هاي فرهنگي در اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي گفت: اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري نيازمند فرهنگ سازي در جامعه است. وي بيان کرد: دستگاه هاي فرهنگي بايد در راستاي تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي اقدامات فرهنگي موثرتري انجام دهند.
مقيمي توضيح داد: بايد ابعاد اقتصاد مقاومتي براي افراد جامعه مشخص شود؛ زيرا با صحبت از اقتصاد مقاومتي در ذهن مردم تصويري از نخوردن و رياضت شکل مي گيرد در حالي که معناي واقعي اقتصاد مقاومتي مقوله اي فراتر از اين است.
گفتني است در اين نشست مقرر شد شوراي هماهنگي و گسترش فعاليتهاي قرآني در استان مرکزي با حضور 15 عضو در استان و شهرستانها تشکيل گردد که نماينده ولي فقيه به عنوان رييس، استاندار و يا يکي از معاونان استانداري به عنوان نايب رييس، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان دبيرو نماينده حوزه هاي علميه، مديرکل آموزش و پرورش، رئيس بزرگ ترين دانشگاه وابسته به وزارت علوم، يک نفر از روساي نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه هاي استان، مديران کل تبليغات اسلامي، اوقاف و امور خيريه، صدا و سيما و ورزش و جوانان، يک نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و دو فعال قرآني، اعضاي اين شورا را تشکيل مي دهند.
در اين نشست مقرر شد تا مديران چند دستگاه ديگر از جمله دادگستري کل استان، سپاه روح الله و نيروي انتظامي به عضويت اين شورا در آيند و از مديرکل امور بانوان استانداري، مشاور امور بانوان نماينده ولي فقيه و رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي اراک نيز براي شرکت در نشستها دعوت شود و چند کارگروه تخصصي براي پيشبرد بهتر امور تشکيل گردد.
همچنين رسيدگي به نقش دستگاه هاي فرهنگي در اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي به نشست ماه بعد شوراي فرهنگ عمومي استان مرکزي موکول شد و در اين راستا مقرر شد اعضاي نظرات خود را درخصوص طرح ارائه شده ظرف مدت 20 روز به دبيرخانه شورا ارسال نمايند.
مهم اينکه؛ در اين نشست نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر اراک، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري مرکزي و مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نيز به بيان سخناني پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن