تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813268811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل کسر خدمت برگزيدگان همايش ملي خدمت رفع مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۲۱ق.ظ)
رئيس سازمان وظيفه عمومي: مشکل کسر خدمت برگزيدگان همايش ملي خدمت رفع مي شود رئيس سازمان وظيفه عمومي گفت: برداشت هاي متفاوت از اعطاء كسر از خدمت دوره ضرورت، منجر شد تا فرايند اعطاء به کساني که حائز رتبه اول شدند، طولاني شود اما با تدبير رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح اين ابهام برطرف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سيد حميد صدرالسادات گفت: همايش ملي خدمت سربازي که در بهمن ماه سال 92 برگزار شد، توانست با مشاركت گسترده سازمانها و نهادهاي كشور اعم از ستاد كل نيروهاي مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع و ... ، دانشگاههاي تهران، پيام نور، علامه طباطبايي و ساير سازمانهاي مرتبط در موضوع خدمت وظيفه عمومي و با حضور پررنگ اساتيد و اعضاء هيئت علمي دانشگاهها و جوانان عزيز و به طور خاص سربازان نخبه اين مرزو بوم ، نمودي عيني از تبلور مديريت جهادي را در عرصه تحقيق و پژوهش به منصه ظهور برساند.
وي با اشاره به اينکه در اين همايش تلاش شد تا در راستاي تعالي نظام خدمت سربازي از تمامي ظرفيت‌ها و فرصت هاي موجود، استفاده شود، افزود: 27 سازمان در برگزاري اين همايش با سازمان وظيفه عمومي ناجا مشارکت داشتند و استقبال خيلي خوبي نيز از اين همايش شد.
سردار صدرالسادات، تصريح کرد: مجموعه اين اقدامات كه در سطحي بالا و فراتر از انتظار و با مديريت هوشمندانه به اجرا درآمد موجب شد تا اين همايش در سطحي كم‌نظير در كشور برگزار شود.
به گفته رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا، 2 هزار و 900 چکيده مقاله و هزار و 250 مقاله به دبيرخانه همايش ارسال همچنين 10 ميزگرد و نشست علمي در موضوعات مختلف با مشارکت سازمان هاي مختلف برگزارشد و در نهايت مجوز اعطاي كسر از خدمت دوره ضرورت (حداکثر تا 6 ماه) براي نويسندگان مقالات برتر اين همايش از بنياد نخبگان ستاد کل نيروهاي مسلح کسب شد.
سردار صدرالسادات يادآور شد: برداشت هاي متفاوت از اعطاء كسر از خدمت دوره ضرورت، منجر شد تا فرايند اعطاء به کساني که حائز رتبه اول شدند، طولاني شود اما با تدبير و دستور رياست ستاد کل نيروهاي مسلح سرلشگر دکتر فيروزآبادي و پيگيري سازمان وظيفه عمومي ناجا، اين ابهام برطرف شد.
وي ادامه داد: پرونده نويسندگان مقالات برتر که برابر نظريه اعضاء کميته داوران همايش حائز رتبه برتر شده بودند تکميل و به بنياد نخبگان نيروهاي مسلح ارسال شده و به زودي پس از طرح در کميسيون مربوطه، ميزان کسر از خدمت دوره ضرورت براي هريک از نويسندگان تعيين و به اين عزيزان ابلاغ خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن