تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803978930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکلات جامعه درگرو تحقق وحدت ملی و انسجام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار: رفع مشکلات جامعه درگرو تحقق وحدت ملی و انسجام اسلامی است شهرری-ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رفع مشکلات جامعه تنها در گرو تحقق وحدت ملی و انسجام اسلامی است.


به گزارش ایرنا،ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز در مصلی بزرگ شهرری،اظهارداشت: برای رسیدن به موفقیت و توسعه پایدار بایستی همه ظرفیت ها در اختیار دولت برای خدمت به مردم قرار بگیرد.
وی با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری هر سال افزود: تحقق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب تماما طبق فرمایشات ایشان درسایه وحدت و همدلی محقق خواهد شد.
وی تاکید کرد: رهبر انقلاب در روز تنفذ حکم ریاست جمهوری فرمودندˈ امروز پرونده انتخابات بسته شده و وقت آن است که همه گروه های سیاسی و مردم به دولت برای برون رفت از مشکلات و تحقق شعارهای انتخاباتی کمک کنندˈ.
وی ایجاد اختلاف بین دلسوزان و کارگزاران نظام، مردم و مسوولان را یکی از اهداف مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: همه سرمایه های انسانی یک کشور را نمی توان در بدنه دولت به کار گرفت بایستی همه تجربیات ارزشمند خود را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی در اختیار دولت و مسوولان قرار دهند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، به برخی از شایعات مبنی بر اختلافات درون نظام نیز اشاره کرد و افزود: این نیز حربه دشمنان ملت ایران است و دولت یازدهم به هیچ وجه از رهبری نظام هزینه نخواهد کرد و تاکنون هر جا دولت احساس کرده رهبری نارضایتی دارند سریعا با مشورت مقام معظم رهبری اصلاح کردند.
جمالی پور با اشاره به سوابق اجرایی ریاست جمهوری یادآورد شد: پیکره دولت یازدهم خود را مقید و موظف به اطاعت از رهبر معظم انقلاب میداند.
وی مقابله با جنگ نرم را نیازمند بصیرت افزایی و حفظ هوشیاری همه آحاد مردم دانست و افزود: در جبهه جنگ نرم خانواده ها می بایستی بیش از گذشته از جوانان به عنوان آینده سازان این کشور صیانت کنند.
وی ایجاد شبکه های ماهواره ای با سرمایه گذاری کلان را از دیگر شیوه های جنگ نرم بر شمرد و اظهارداشت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه ضمن ترویج فرهنگ مبتذل غربی الگوهای خود را به قشر جوان جامعه معرفی تا با ایجاد خلل هویتی و ناامیدی بین جوانان آنان را به مصرف کننده محصولات فرهنگی خود تبدیل کند.
فرماندار ویژه شهرتان ری در بخشی از سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه، اصلاح و ارتقا ساختار اداری شهرستان را از اولویت های مهم و مطالبه مردم این شهرستان از دولت تدبیر و امید بر شمرد و گفت: تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق این آرزوی شهروندان اهل ری را به کار بسته ام.
جمالی پور، با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان ری بیان داشت: تاریخ و تمدن هشت هزار ساله ری، تقدیم بیش از چندین هزار شهید و جانباز و ایثارگر، با وجود نزدیک به 200 اثر تاریخی که 43 اثر آن ثبت ملی شده ، هم اکنون سازمانی مناسبی در حد اداره کل به منظور حراست و حفاظت از این سرمایه ها وجود ندارد، به لحاظ جایگاه مذهبی این شهرستان و قرار داشتن بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و امام زادگان معظم و مکرم و نیز بارگاه حضرت امام (ره) نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان است.
وی به تاکیدات و علایق بزرگان به این شهر به علت نزدیکی به تهران اظهار داشت: این شهرستان همیشه مورد بی مهر قرار گرفته تا جایی که شهر ری با گذشت سالها از ارتقاء آن به شهرستان ویژه هنوز ساختار اداری مناسبی ندارد و برخی ادارات به عنوان نواحی تهران محسوب شده که این شایسته این شهرستان نیست.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، به درخواست مردم در خصوص ارتقا جایگاه نیروهای انتظامی این شهرستان ری را از دیگر مطالبات امنیتی و انتظامی اعلام کرد و افزود: هم اکنون برای مثال در شهرهای بسیار کوچک با جمعیتی اندک فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت راهنمایی و رانندگی مستقل دارند.
جمالی پور تاکید کرد: در دیدار با رییس پلیس کشور درخواست مردم شهید پرور در راستای تامین امنیت جامعه شهری و روستایی که همان استقرار فرماندهی نیروی انتظامی را نیز اعلام و منتظر تصمیمات عملی هستیم.
1914/1724

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن