تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804754697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست و دلبازی رگولاتوری از کیسه اپراتورها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دست و دلبازی رگولاتوری از کیسه اپراتورها
وقتی رگولاتوری از ظهور اپراتوری جدید در بخش دیتا خبر می‌دهد، این اپراتور از قبل در بخش دیتا رصد شده است و می‌تواند آن خدماتی را که کاربران می‌خواهند ارایه دهد یا فقط روی کاغذ این خدمات نوشته می‌شود؟
کد خبر: ۴۱۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰ - 09 July 2014


جهان صنعت در گزارشی نوشت:

رگولاتوری با اعلام این مطلب که بازار تلفن‌همراه کشور در بخش صوت اشباع شده است، از فعالیت اپراتور جدید در بخش دیتای موبایل خبر داد اما به نظر می‌رسد این رویکرد رگولاتوری برای اپراتورهای فعال در کشور رویکرد خوب و قابل قبولی نیست چراکه اعطای مجوز به اپراتور چهارم به‌طور قطع با زیرساخت‌های اپراتورهای فعال در کشور صورت خواهد گرفت و در این بین اپراتور اول و دوم باز هم باید فداکاری کنند و زیرساخت‌هایی که سالیان سال برای آن زحمت کشیده‌اند را در اختیار اپراتور چهارم قرار دهند تا این اپراتور نیز در بازار جان بگیرد‌.

اما آنچه واضح و مبرهن است اینکه دست‌و‌دلبازی رگولاتوری کاملا به ضرر اپراتورهای فعال در کشور است و در آن بین شاید زیان اپراتور اول بیش از اپراتور دوم باشد چراکه همراه اول با دارا بودن بیشترین مشترک در خاورمیانه و فعالیت 20 ساله در این عرصه بیشترین دکل‌های bts را در اختیار دارد و به‌طور قطع برای جان گرفتن اپراتور چهارم باید بیشتر فداکاری کند چون دارای زیرساخت‌های بیشتری است. در این بین نیز نباید از همراهی اپراتور دوم نیز غافل شد؛ اپراتوری که با خدمات‌دهی مناسب سعی در افزایش تعداد مشترکین خود دارد و به نظر می‌رسد در صورتی که این اتفاق بیفتد نه تنها اپراتورها متضرر می‌شوند بلکه مشترکین این اپراتورها نیز شروع به ریزش می‌کنند و در اینجاست که باید دید آیا این دست‌‌ودلبازی رگولاتوری توجیهی غیر از این دارد یا خیر؟

از سویی دیگر باید دید اپراتور چهارم واقعا می‌تواند در بخش دیتا جوابگوی مشترکین باشد یا خیر؟ باید دید که وقتی رگولاتوری از ظهور اپراتوری جدید در بخش دیتا خبر می‌دهد، این اپراتور از قبل در بخش دیتا رصد شده است و می‌تواند آن خدماتی را که کاربران می‌خواهند ارایه دهد یا فقط روی کاغذ این خدمات نوشته می‌شود؟

ورود اپراتور چهارم هر چند می‌تواند خبر خوشی برای جوانان و نوجوانانی باشد که در دنیای ارتباطی امروز سرگرمی جز اینترنت و فضای مجازی ندارند، اما این سوال را مطرح می‌کند که آیا اپراتور چهارم می‌تواند خدمات باکیفیت و نوینی را ارایه دهد که دچار تماس تصویری رایتل یا  mms ایرانسل نشود؟!

آیا مسوولان رگولاتوری سنجیده وارد عمل شده‌اند یا می‌خواهند در ابتدای راه همانند اپراتور سوم که بخش عظیمی از تمرکز و بازگشت سرمایه خود را روی تماس تصویری متمرکز کرده بود به یکباره آن را متوقف و تدوین پیوست فرهنگی را بهانه کنند یا ارزش افزوده mms که اپراتور دوم در روزهای آغازین فعالیت خود آن را ارایه کرد، اما به یکباره متوقف شد تا بررسی‌های بیشتری در این خصوص صورت بگیرد و سرانجام کار به تعهد مشترک و... رسید.

در هر صورت امید است رگولاتوری با دست‌ودلبازی و خرج کردن از کیسه اپراتورهای کشور سنجیده عمل کرده باشد و تولد اپراتور چهارم باعث ضرر و زیان اپراتورهای فعال در کشور و مشترکین نشود‌.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن