تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: اختيارات کي‌روش بايد مشخص باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قنبرزاده: اختيارات کي‌روش بايد مشخص باشد
عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال مي‌گويد همان طور که فدراسيون فوتبال باشگاه‌ها را ملزم به شفاف سازي کرده است، خودش هم بايد در اين زمينه پيش قدم باشد.

منصور قنبرزاده درباره تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش و اقداماتي که فدراسيون بايد انجام دهد، اظهار کرد: هرگز نبايد درباره مسائل صفر و صدي قضاوت کنيم. عملکرد فدراسيون در طول چند سال گذشته بايد مورد ارزيابي يک کميته‌ تخصصي قرار گيرد که اعضايش، کارشناس، متعهد و متخصص باشند.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: بايد دقيقا بررسي شود که قرارداد کي‌روش داراي چه مفادي بوده و چه حد اجرا شده است، مثلا آيا قرار بوده کي‌روش بر تيم‌هاي پايه نظارت داشته باشد؟ و آيا اختيارات لازم به او داده شد و کار آن طور که بايد اجرا شد يا خير؟

قنبرزاده همچنين با تاکيد بر اين که بررسي‌ها بايد خالي از حب و بغض باشد، ادامه داد: اگر در قرارداد قبلي کي‌روش اشکالاتي بوده بايد برطرف شود و قرارداد جديد هم در درجه اول بايد شفاف باشد.

وي افزود: در کادر فني جديد بايد از دستياران ايراني بيشتري استفاده شود. فدراسيون مي‌تواند چهار نفر را به کي‌روش معرفي کند تا او دو نفر را از ميان آنها برگزيند. همچنين حدود اختيارات و مسئوليت‌هاي سرمربي بايد مشخص باشد. نبايد قضاوت‌ها و بررسي‌ها به صورتي باشد که يک عده در تلويزيون چيزي بگويند و عده‌اي ديگر در جاي ديگر پاسخ بدهند. بايد قضاوت کارشناسانه انجام شود و عده‌اي پايش را امضا کنند و مسئوليت داشته باشند.

مديرعامل باشگاه نفت تهران همچنين گفت: مسئولان فدراسيون بايد با جامعه رو راست باشند و مشکلات و وضعيت را به آنها بگويند. در اين صورت اگر ضعفي هم باشد، مردم مي پذيرند. در دوره گذشته کشور با تحريم‌هاي سخت اقتصادي روبرو بود که باعث مي‌شد حتي در پرداخت دستمزد کي‌روش دچار مشکل شود.

وي ادامه داد: حساب‌هاي فدراسيون فوتبال ايران مسدود شده بود و فقط به خاطر اعتبار بين‌المللي کي‌روش بخشي از پول‌هاي فدراسيون مستقيما به کي‌روش داده شد. همچنين بسياري از کشورها حاضر نمي شدند با ما ديدار دوستانه برگزار کنند و فدراسيون با تنگناهايي روبرو بوده است.

قنبرزاده در ادامه با اشاره به عملکرد کارلوس کي‌روش در تيم ملي ايران، اظهار کرد: کي‌روش نسبتا خوب کار کرده است. براي تمديد قرارداد او بايد خطوط ترسيم شود و همان طور که باشگاه‌ها بايد شفاف سازي کنند فدراسيون فوتبال هم بايد مبلغ و جزئيات قرارداد کي‌روش را شفاف بيان کند. در آن صورت نقدها هم بر پايه حقايق شکل مي‌گيرد و اشکالات را برطرف مي‌کند.

مديرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه وضعيت اين باشگاه را مطلوب توصيف کرد و گفت: تمرين‌هاي آماده سازي طبق برنامه انجام مي‌شود و 90 درصد کار نقل و انتقالات را هم انجام داده‌ايم.

وي درباره جذب يک بازيکن خارجي پس از سال‌ها نيز گفت: هنوز هم اولويت اصلي ما جذب بازيکنان ايراني است، اما وقتي رسول نويدکيا رفت، در پست او که ها‌فبک بازيساز است، سخت مي‌شد کسي را پيدا کرد و به همين علت مجبور شديم به سراغ بازيکن خارجي برويم.

قنبرزاده افزود: "ويکروم" چند سال است که در ايران بازي مي‌کند و با اقليم و فرهنگ کشور ما کاملا آشنا است. با اين حال اگر بازيکن ايراني در آن پست پيدا مي‌کرديم حتي حاضر بوديم که مبلغ بيشتري براي جذبش بپردازيم.

وي درباره جدايي بازيکنان اصلي نفت و جايگزين‌هاي آنها نيز ، اظهار کرد: واقعيت اين است که مهره‌هاي تاثيرگذاري را از دست داديم، ولي جايگزين‌هاي آنها هم جوان و با انگيزه هستند. آل نعمه وقتي به دقت آمد، از هيچ جا پيشنهاد نداشت. وريا غفوري هم از شهرداري تبريز سقوط کرده به نفت آمد. خو‌شبختا‌نه اين بازيکنان زحمت کشيدند و خدا هم به آنها کمک کرد و به بازيکنان با کيفيتي تبديل شوند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/04/18 00:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن