تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818831262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه های اردو زبان/ ممنوعیت احکام اسلامی در دادگاههای هند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رسانه های اردو زبان/ ممنوعیت احکام اسلامی در دادگاههای هند
مطبوعات و رسانه های اردو زبان امروز دوشنبه عناوین مختلفی را در صدر اخبار خود قرار دادند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، مطبوعات و رسانه های اردو زبان امروز دوشنبه عناوین زیر را در صدر اخبار خود قرار دادند.   دنیا نیوز:
نخست وزیر پاکستان گفته است که ملت در جنگ علیه تروریست حامی ارتش است. وی گفت که دولت تمام نیازمندی های ارتش را تامین خواهد کرد و مصمم هستیم که عملیات ضرب عضب علیه طالبان به نتیجه برسد.  

  دان نیوز اردو: پسر ارشد قاضی القضات سابق پاکستان گفت که "عمران خان" رییس حزب نهضت عدالت، صادق و امین نیست. او از سازمان برگزاری انتخابات خواسته است که عمران خان را به دلایلی مختلف از جمله پنهان کاری رد صلاحیت کند.
لازم به ذکر است که عمران خان چندی پیش به قاضی القضات سابق "افتخار چودری" اتهام زده بود که در تقلب در انتخابات ۲۰۱۳ دست داشته است.  


اکسپرس نیوز: دادگاه عالی هند دادگاه های شریعت اسلامی و فتاوای آن را خلاف قانون اعلام کرد. در ایالت های هند جمعیت مسلمانان بیشتر است و دادگاهها بر اساس شریعت اسلامی فعالیت می کنند و طبق فتاوای علمای اسلامی حکم صادر می کنند.  

  جنگ نیوز: فرمانده ارشد سپاه پاکستان گفته است که تروریستها در کل کشور تحت تعقیب خواهند بود. فرمانده ژنرال راحیل شریف در دیداری از وزیرستان شمالی که عملیات علیه طالبان از سه هفته پیش در آنجا اغاز شده است، با افسران و سربازان پاکستانی دیدار و گفتگو کرد.  

   




۱۷/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۲:۱۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن