تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه هاي استان نبايد به دليل اختلاف بين دستگاه ها تعطيل شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۲۱:۱۱ب.ظ)
استاندار قزوين: پروژه هاي استان نبايد به دليل اختلاف بين دستگاه ها تعطيل شود روزبه استاندار قزوين گفت: پروژه ها و خدمت رساني به مردم در استان نبايد به دليل اختلاف بين دستگاه ها تعطيل شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي روزبه استاندار طي سفر به چوبيندر قزوين ضمن افتتاح سالن چند منظوره مديريت بحران، با حضور در مسجد اين شهر با مردم ديدار و گفت و گو كرد.
استاندار در اين ديدار با بيان اين مطلب كه ريشه بسياري از معضلات اجتماعي و فرهنگي در عدم توجه برخي از مردم به ويژه جوانان به حضور در مساجد است تصريح كرد: چوبيندر با توجه به موقعيت مذهبي و سابقه بلندي كه در مجاهدت ها و ايثارگري ها دارد بايد حضور جوانان در مساجد اين منطقه پرشور تر باشد و ما ايمان داريم اگر خانواده ها و جوانان به تاثير مسجد در رفع بسياري از مشكلات اجتماعي اعتقاد داشته باشند ديگر شاهد مشكلاتي كه امروز خانواده ها با آن مواجه هستند نخواهند بود.
استاندار در ادامه به افتتاح سالن چند منظوره مديريت بحران پس از دو سال اشاره و تاكيد كرد: نبايد اختلاف بين دستگاه هاي اجرايي رسانه اي و در خدمت رساني به مردم مشكل و وقفه ايجاد كند و بيت المال و مردم ضرر ببينند.
روزبه ادامه داد:اولا: اختلاف و تقابل بين دستگاه هاي اجرايي ممنوع! دوم اينكه كار و خدمت رساني به مردم نبايد تعطيل شود و سوم اينكه حرف ها و اختلافات بايد در مسير قانوني و در نشست ها و جلسات حل شود و نبايد مديران اختلافات را رسانه اي كنند
استاندار با اشاره به وقفه ايجاد شده در بهره برداري از سالن چند منظوره چوبيندر گفت: منطقه اي كه در عرصه ورزش جوانان با استعدادي دارد و وجود سالن ورزشي نيازم مبرم آن مي باشد بايد دو سال مردم در انتظار سالني باشند كه به علت اختلاف بين چند دستگاه قابل بهر ه برداري نيست. اين ظلم بزرگي است كه در حق مردم كرده ايم و نبايد شاهد اينگونه اتفاقات در آينده باشيم.
روزبه با بيان اين مطلب كه منطقه چوبيندر از مناطق بسيار با اهميت استان افزود: وجود شهيد رفيعي و شهداي گرانقدر ديگر شان و جايگاه خاصي را براي چوبيندر ايجاد كرده و در كنار آن نيز وظيفه و رسالت مردم را درحفظ و پاسداشت خون اين عزيزان دوچندان كرده است فلذا براي ما از درجه اهميت بالاي برخوردار است و نبايد امروز شاهد اين معضلات اجتماعي باشيم كه خانواده ها را نگران كرده است.
وي با اشاره به اينكه نگذاريم قاچاقچيان و فروشنده هاي مواد مخدر به جان جوانان و نوجوانان بيافتند گفت: در مرحله اول خود مردم وظيفه حفظ جايگاه و منزلت چوبيندر را بر عهده دارند و در كنار مردم مسئولين نيز تلاش خواهند كرد تا مشكلات را برطرف نمايند.
روزبه در خصوص رفع برخي از مشكلات چوبيندر گفت: برخي از موارد مطرح شده از جمله انتقال زندان و تعطيلي كامل شركت پسماند نياز به يك برنامه بلند مدت دارد اما برخي از موارد نيز بايد بصورت ضربتي تصميم سازي و اقدامات لازم صورت گيرد كه اميدواريم بتوانيم در مدت كوتاهي مانند سالن ورزشي كه در مدت كمتر از يك ماه به مرحله بهره برداري رسيد مشكلات و موانع موجود را برطرف كنيم.
استاندار در ادامه به موضوع مديريت منابع آب و مشكلات موجود در اين خصوص اشاره و تصريح كرد: متاسفانه امروز شاهد اقداماتي هستيم كه استان را دچار بحران كم آبي كرده است. حفر چاه هاي غير مجاز، آبياري سنتي اراضي كشاورزي و استفاده نامناسب از آب شرب از جمله اين موارد است كه بايد مردم با همكاري و همياري مسؤولين در اين خصوص گام اسلسي بردارند.
روزبه با بيان اين مطلب كه منابعي كه در اختيار داريم متعلق به نسل هاي آينده نيز هست گفت: بهره وري آب در كشور و قزوين كمتر از 30 درصد است و 70 درصد منابع آبي اسراف مي شود كه با توجه به تاكيدات ديني ما نبايد شاهد اين گونه بد مصرفي باشيم.
استاندار در ادامه سفر به چوبيندر با حضور در گلزار شهداي منطقه و مزار شهيد رفيعي به مقام شامخ شهدا اداي احترام كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن