تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819340149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه مهرام تهران به قزوین منتقل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باشگاه مهرام تهران به قزوین منتقل شد قزوین - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی مهرام تهران به قزوین منتقل شد.


ˈمحمد مشهدی آقاییˈ روز یکشنبه در نشست با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین با اعلام این خبر افزود: این انتقال که امروز نهایی و قطعی شد، با خواست و حمایت مسوولان ارشد استانی از جمله استاندار و با موافقت مدیران باشگاه مهرام صورت گرفته است.
وی اظهارکرد: قرار شده است با حمایت استان، شرایط لازم به منظور ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای باشگاه مهرام در قزوین از جمله دانشکده و مجموعه فرهنگی - ورزشی فراهم شود.
مشهدی آقایی خاطرنشان کرد: حضور باشگاه قدیمی و مطرح مهرام در قزوین، بدون شک به رشد و پیشرفت ورزش این استان کمک خواهد کرد.
وی، جذب بخش خصوصی و استفاده از توان این بخش برای کمک به ورزش را از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان قزوین خواند و گفت: باور قلبی دارم ورزش برای پیشرفت خود به همراهی و حمایت بخش خصوصی نیاز دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین همچنین از حل مشکلات باشگاه کاسپین برای ادامه فعالیت خبر داد و افزود: این باشگاه نیز همچون دو سال گذشته با حمایت شهرداری های استان و اضافه شدن بخش خصوصی با قوت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.
مشهدی آقایی، حمایت از بخش خصوصی برای ورود به ورزش را از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان قزوین برشمرد و گفت: از هرگونه سرمایه گذاری در ورزش توسط بخش خصوصی به شدت استقبال می کنیم و حاضریم در این رابطه هرنوع همراهی و حمایتی را نیز داشته باشیم.
این مسوول با تاکید براینکه پرداختن به ورزش نباید ما را از حوزه جوانان غافل کند، اظهارکرد: پیگیری نیازهای و اهداف این حوزه را نیز باید با حساسیت ویژه ای دنبال کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، رسانه ها را یاور ورزش دانست و گفت: رسانه ها در ترویج ورزش و پیشرفت آن نقش بی بدیلی ایفا می کنند.
مشهدی آقایی با بیان اینکه به مدد رسانه ها برای کمک به رشد ورزش نیازمند هستیم، اظهار کرد: رسانه ها می توانند در نقش مشاوری قدرتمند عمل کرده و با بیان نقاط ضعف و قوت ورزش که از نگاه ها پنهان مانده به مدیران این حوزه برای برنامه ریزی بهتر کمک کنند.
مشهدی آقایی در پایان از خبرگزاری ایرنا قزوین بابت پوشش گسترده و مطلوب رویدادهای ورزشی قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد تا این رسانه ملی در انجام وظایف و تعهدات خود همچنان موفق عمل کند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این نشست با تشریح نقش رسانه ها در رشد ورزش، گفت: رسانه ها بازوی توانمندی برای تقویت و توسعه ورزش به شمار می روند.
ˈوحید مقدم سلیمیˈ اظهار امیدواری کرد با ترویج ورزش از سوی رسانه ها و فرهنگ سازی در این بخش، ورزش به نشاط و سلامت اجتماعی در جامعه کمک کند.
وی در پایان با اشاره به پوشش و انعکاس کامل رویدادهای ورزشی قزوین از سوی خبرگزاری ایرنا، گفت: امیدواریم در حد بضاعت خود در رشد و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان سهیم باشیم.
7392/ 614/508

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن