تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبری: شکست مصلحتی تیم ملی والیبال برابر لهستان را قبول ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ جهانی والیبال؛ اکبری: شکست مصلحتی تیم ملی والیبال برابر لهستان را قبول ندارم تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ˈبˈ ایران با بیان اینکه شکست مصلحتی برابر لهستان را قبول ندارد، گفت: اگر هم ناکامی تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان مصلحتی برای صعود نکردن برزیل باشد، منطقی است و هر تیمی به فکر شرایط بهتر در دیدارهای آینده خود است.


پیمان اکبری در گفت وگو با ایرنا، در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد دو شکست تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان مصلحتی بوده است، افزود: من به این موضوع اعتقاد ندارم. اما هر تیمی به فکر مرحله بعد است. اگر کادر فنی تیم ملی والیبال ایران این کار را هم کرده باشند، کار بدی نیست.
تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار هفته ششم لیگ جهانی در تهران، لهستان را شکست داد اما در دو دیدار هفته هفتم در شهر گدانسک مغلوب لهستان شد.
وی تصریح کرد: برزیل یکی از تیم های بزرگ والیبال است و قطعا اگر به مرحله نهایی صعود کند، در چهار تیم برتر قرار خواهد گرفت. بنابر این اگر دو شکست ایران با هدف خاصی بوده باشد، غیر منطقی نیست. تیمی موفق تر خواهد بود که باهوش تر عمل کند.
سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران با بیان اینکه شرایط میزبانی که برای ایران در تهران مهیا بود و امتیاز کامل از دو مسابقه با لهستان را گرفت، برای لهستان نیز در گدانسگ وجود داشت، خاطر نشان کرد: لهستان محکوم به پیروزی در این دو مسابقه بود.
وی تاکید کرد: ناگفته نماند که لهستان نیز در این دو مسابقه به مراتب بهتر از دیدارهای قبلی ظاهر شد. این تیم از نظر فنی سرویس ریسکی خوب و موفقی زد و بازیکنان ایران را در دریافت با مشکل روبرو کرد.
اکبری تصریح کرد:تیم لهستان از توپ های برگشتی ایران حداکثر استفاده رابرد. البته بازیکنان ایران نیز چون خیالشان ازصعود راحت بود، مانند مسابقات دیگر ظاهر نشدند.
سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران تاکید کرد: تیم ایران اگر در شرایط سختی قرار داشت و به امتیازهای این دو مسابقه نیاز داشت، حتما نمایش بهتری ارائه می کرد.
پیمان اکبری درپاسخ به این سئوال که آیا شکست تیم ملی والیبال ایران ربطی به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در لهستان دارد، یا نه ؟ گفت: والیبال ایران در شرایطی قرار دارد که نیاز به کمک هیچ تیم یا کشوری ندارد. باید روی پای خودمان بایستیم. شرایط تیم ملی به گونه ای نیست که نیازی به متصل شدن به دامان دیگران داشته باشد.
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران درباره جام کنفدراسیون ها نیز گفت: تیم ملی ب تمرینات خود را با هدف حضورشایسته دراین رقابت ها برگزارمی کند.اما هدف اصلی تیم پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان است.
در صفحه چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا آمده است این رقابت ها انتخابی لیگ جهانی سال 2015 است.
اکبری در پاسخ به این سئوال که آیا مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا انتخابی لیگ جهانی سال 2015 است، گفت: من فکر نمی کنم این موضوع در این رقابت ها مطرح باشد.اما اگر هم باشد، برای تیمی مانند ایران نیست.
اکبری تاکید کرد:تیم ملی ایران وقتی به عنوان نخستین تیم به مرحله نهایی لیگ جهانی راه یافته است، حتما سال آینده در رقابت تیم های برتر حضور دارد.
وی در پایان افزود: فدراسیون بین المللی والیبال شرایطی بوجود آورده که همه کشورها درگیر لیگ جهانی باشند و هر کدام به شکلی برای حضور در موقعیت بهتر در تلاش هستند.
تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی 12دیداربرگزارکردکه 6 پیروزی و 6 شکست و کسب 19 امتیاز و صعود به مرحله نهایی، ره آورد ملی پوشان از این رقابت ها بود.
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 25 تیرماه در فلورانس ایتالیا آغاز می شود و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.
چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا مردادماه سال جاری به میزبانی قزاقستان و در شهر آلماتی برگزار می شود.
ورزشی(4)**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن