تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوش اخلاقی شهیدی که الگوی خانواده و همکارانش شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خوش اخلاقی شهیدی که الگوی خانواده و همکارانش شد مشهد - ایرنا - برادر شهید ˈعلی قدمگاهیˈ یکی از شهدای خراسانی گفت: خوش اخلاقی این شهید والا مقام الگوی برای خانواده و همکارانش تبدیل شده و همواره از رفتار و گفتار نیک شهید به نیکی یاد می شود.


ˈغلامحسین قدمگاهیˈ روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود این، شهید در مقابله با ضد انقلاب و دشمنان متجاوز بعثی بسیار با انگیزه بود و رشادت های بسیار از خود نشان داد.
وی گفت: آن شهید جمعی یکی از یگان های پدافند هوایی ارتش داوطلبانه برای مقابله با قائله ضد انقلاب و عوامل دشمن به منطقه کردستان عزیمت کرد و جانفشانی های بسیار انجام داد.
وی ادامه داد: شهید قدمگاهی بعد از آغاز جنگ تحمیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور انتقال یافت و بعد از مدتی با توجه به اقدامات خوبی که در مقابله با ضد انقلاب انجام داده بود دوباره به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور عزیمت کرد و یکی از کارکنان بسیار با انگیزه ارتش برای مقابله با تجاوزات دشمن بعثی بود.
او گفت: شهید قدمگاهی همواره آرزوی شهادت داشت و سرانجام نهم آذر ماه سال 1363 توسط ضد انقلاب و ایادی سرسپرده استکبار در مریوان کردستان به شهادت رسید.
برادر شهید قدمگاهی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند و شهدا و ایثارگران با اتکا به همراهی آنان به جبهه ها عزیمت کرده و سرمنشاء رشادتهای بسیار در دفاع از سرحدات کشور شدند.
او گفت: اگر همراهی خانواده های شهیدان نبود ما به موفقیت در هشت سال جنگ تحمیلی دست نمی یافتیم.
قدمگاهی ضمن درخواست از مسوولان برای توجه بیشتر به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران افزود: باید از ظرفیتهای مراکز فرهنگی و هنری و دست اندرکاران ذیربط برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه حداکثر بهره را گرفت.
شهید علی قدمگاهی در سال 1333 در قدمگاه نیشابور دیده به جهان گشود و در کنار تحصیل همراه پدر و برادر خود به کار کشاورزی مشغول شد و در سال 1352 به استخدام ارتش درآمد و در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با قائله کردستان به این منطقه اعزام شد./3
7490/664/330

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن