تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819818065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیهان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کیهان در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه کیهان تیتر خبر نخست یکشنبه خود را به تازه ترین خبرها از بحران عراق، اختصاص داده است.


این روزنامه در ادامه آورده است: خلیفه خود خوانده داعش طی حملات هوایی ارتش عراق به مراکز تجمع تروریست ها در استان الانبار زخمی شد و به داخل خاک سوریه گریخت.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، «ابوبکر البغدادی» در بمباران مراکز تجمع داعش در حومه شهر مرزی «القائم» به شدت مجروح شد. در پی این حمله، دیگر عناصر داعش البغدادی را به داخل خاک سوریه منتقل کردند. «صباح کنعان» سخنگوی یگان مبارزه با تروریسم در این باره گفت که اطلاعات تقریبا موثق و قطعی در اختیار دارد مبنی بر اینکه ابوبکر البغدادی زخمی شده است.
به گفته وی، در حمله هوایی به القائم، شمار زیادی از سرکرده های داعش نیز کشته شده اند.
علاوه بر شهر القائم، دیروز محل های تجمع تروریست ها در مناطق و استان های دیگر عراق نیز هدف حملات هوایی و زمینی ارتش قرار گرفت؛ ارتش عراق در حمله هوایی به مواضع تروریست ها در جنوب شرقی موصل، 82 تروریست را به هلاکت رساند.

در ستون یادداشت روز کیهان نیز مطلبی تحت عنوان دولت مراقب SD LUREها باشد ، به چشم می خورد.
محمد ایمانی در بخشی از ستون یادداشت روز، آورده است: جسارت به برخی دلارام های امروز نباشد. هنگامی که ارتش دشمن به خاک پاکمان پنجه انداخت و از عوام و خواص، خون خونمان را می خورد، سیاستمداری پرادعا با ژست دل آرامی گفت «نگران نباشید! زمین می دهیم و زمان می گیریم و مثل کوروش و داریوش عمل می کنیم.» بعدها البته معلوم شد او با اسم رمز SD LURE با لانه جاسوسی آمریکا در ارتباط بوده است. اما آن سرزمینی که در اثر بی کفایتی و ولنگاری و خیانت برخی سیاستمداران ظرف چند هفته به اشغال دشمن رفت، با جان فشانی بهترین فرزندان ملت و با زحمتی 8 ساله بازپس گرفته شد؛ هرچند که جناب دلارام چند ماه پس از آن نبوغ استراتژیک، با گریم و آرایشی نه چندان دل آرا از کشور گریخت و در پاریس اقامت گزید. البته همه آنها که نگرانی های واقعی را انکار و دعوت به دلارامی می کنند، مامور نیستند و چه بسا دچار بدفهمی یا تن آسانی اند. اما در اصل ماجرا- که لالایی خواندن و خواب کردن افکار عمومی به هنگام بیدارباش دشمن است- و آثار شوم آن تفاوتی ایجاد نمی کند.

روزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه روز یکشنبه نیز این مطالب را دارد:
- جمع آوری امضاهای زورکی برای فرار از استیضاح
- نامزد خودمان رای نداشت کنارش گذاشتیم
- عضو بنیاد خاتمی: کاری که با هاشمی درسال 78 کردیم اجتناب ناپذیر بود(!)
- رانت 650 میلیون یورویی محرز است
- چراغ سبز برای پذیرش شرایط غرب در دقیقه 90؟!
شبد** 3404

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن