تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتماد در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه اعتماد روز چهارشنبه عنوان های «مجلس نگران بدحجابی و جمعیت» و «22 درصد نرخ سود علی الحساب سپرده های بانکی» را برای صفحه ی نخست انتخاب کرد.


این روزنامه تیتر یک را به خبر مجلس نگران بدحجابی و جمعیت اختصاص داد و نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز پرکاری را پشت سر گذاشتند. از یک طرف بررسی کلیات طرح پیشگیری از کاهش جمعیت و افزایش نرخ باروری و از سوی دیگر طرح سوال موسوی لارگانی و علی مطهری از وزیر کشور درباره وضعیت حجاب در کشور و همچنین بررسی فوریت طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بیشتر وقت نمایندگان را منحصر به رای گیری کرد. دیروز در بهارستان عکس ساپورت پوشان به نمایش درآمد و کلیات طرحی تصویب شد که براساس آن روش های پیشگیری از بارداری جرم شناخته می شود.
روزنامه اعتماد موضوع 22 درصد نرخ سود علی الحساب سپرده های بانکی را انعکاس داد و آورد: بانک مرکزی در هزار و یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای پول و اعتبار که شب گذشته برگزار شد نرخ سود علی الحساب سپرده های بانکی را برای سال جاری 22 درصد تصویب کرد.
این روزنامه عنوان سر جنون سلامت را برجسته کرد و نوشت: فوتبال بازها با فوتبال زندگی نمی کنند، با فوتبال عیش می کنند، سیر می شوند، مست می شوند، می خوابند و می میرند. حالااگر روزی فرا رسد که تیم کشورشان شگفتی بیافریند و مهیای خلق لحظه یی رویایی شود در گستره یی جهانی، دیگر هر چیز دیگری در کنار فوتبال برایشان معنا پیدا می کند. حالا اما آن روز فرارسیده است. امروز روزی است که اجازه داده ایم رویا پردازان بر دل هایمان حکومت کنند. روزی که تا رقم زدن یک دلخوشی تاریخی، یک جنون فاصله داریم.
روزنامه اعتماد با بازتاب خبر شاهد حمله گاز انبری امریکا و اسلام امریکایی هستیم، نوشت: سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی روز گذشته در اجتماع بزرگ لبیک در میدان امام حسین(ع) گفت: امروز شاهد حمله گاز انبری امریکا و اسلام امریکایی هستیم و امریکا و اسلام امریکایی با اهرم های تخریب، تهدید و تکفیر به دنبال این هستند که مانع رشد شجره طیبه انقلاب اسلامی شوند.
موضوع کری: کردستان از روند سیاسی عراق خارج نشود، تیتر دیگر این روزنامه است. به گزارش رویترز جان کری وزیر خارجه امریکا نیز در دیدار با مقامات دولت منطقه یی کردستان عراق از رهبران کرد خواسته است از روند سیاسی دولت مرکزی بغداد خارج نشوند. یکی از مقامات بلندپایه وزارت خارجه امریکا گفت: کری به مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان گفته است اگر مقامات دولت منطقه یی کردستان تصمیم بگیرند که از روند سیاسی بغداد خارج شوند، این اقدام آنها به روندهای منفی عراق شتاب بیشتری خواهد بخشید.
**9165**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن