تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سمیرم: شورای شهر وارد بازیهای سیاسی نشود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سمیرم: شورای شهر وارد بازیهای سیاسی نشود سمیرم، اصفهان- ایرنا- امام جمعه سمیرم از اعضای شورای اسلامی شهر سمیرم خواست وارد بازیهای سیاسی و حزبی نشوند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی در خطبه های اولین نماز جمعه سمیرم در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ورود شورا به این مسائل باعث بدبینی مردم و کوتاهی در انجام امور شورایی می شود.
وی با بیان اینکه مردم شورای شهر را به خاطر تحرک، جوانی و تدین آنها انتخاب کرده اند، اضافه کرد: انتظار شهروندان رسیدگی این عزیزان به مسائل فرهنگی اسلامی، شهری و خدماتی است.
خطیب جمعه سمیرم خاطر نشان کرد: امروز مردم از عملکرد شهردار و شهرداری رضایت دارند و این روند مثبت باید با همت و تلاش و جدیت بیشتر ادامه یابد.
وی یکی از نیازهای شهرستان سمیرم را اشتغال و توجه به صنعت برشمرد و افزود: بهتر و برتر این است که به جای پرداختن به حواشی به اولویت های معیشتی و نیازهای مردم توجه کرد.
حجت الاسلام موسوی از شهرداری هم خواست برای نشاط، سرسبزی و خرمی بیشتر، فضای شهری اطراف خیابان ها و معابر عمومی را درختکاری کند.
وی در ادامه به توطئه تجزیه در عراق و اعمال خشونت بار تروریست های داعش اشاره کرد و گفت: همه این فعالیت ها به منظور بقای اسرائیل و تامین امنیت این رژیم منحوس و جعلی است.
7147/607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن