تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خمینی شهر:برخی شبکه های ماهواره ای به ظاهر شیعی عامل انگلستان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه خمینی شهر:برخی شبکه های ماهواره ای به ظاهر شیعی عامل انگلستان هستند خمینی شهر – اصفهان – ایرنا – امام جمعه خمینی شهر گفت: شبکه های ماهواره ای مذهبی به ظاهر شیعه با نام امام حسین، ابوالفضل، فدک و اهلبیت انگلیسی هستند و برای ضربه زدن به مذهب شیعه راه اندازی شده اند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلامˈ عباس رحیمیˈ در خطبه های نماز جمعه خمینی شهر اظهار کرد: دولت انگلیس از گسترش شیعه اصیل در دنیا هراس دارد و شبکه های ماهواره ای افراطی شیعه ابزار دست سران کشور انگلیس هستند.
وی افزود: مطالب بیان شده از اینگونه شبکه های ماهواره ای عامل اصلی جنگ و اختلافات بین مسلمانان و تشویق گروه های افراطی سنی و وهابی برای کشتار شیعیان جهان است.
وی با بیان اینکه هدف از بوجود آوردن جنگ در کشورهای سوریه و عراق ایجاد جنگ بین شیعه و سنی است، گفت: تصاویر جنایات منتشر شده توسط گروه افراطی داعش راهکاری برای خدشه دار کردن دین اسلام و ایجاد رعب و وحشت از اسلام دربین مردم جهان است.
امام جمعه خمینی شهر با تاکید بر توجه به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری برای حفظ وحدت بین شیعه و سنی گفت: فعالیت و تبلیغات گروه های افراطی نمونه بارز شبیخون و تهاجم مذهبی و فرهنگی علیه مذهب شیعه و دین اسلام است.
وی گفت: مساجدی هم که در آنها ارزش های نظام و انقلاب تضعیف شود و به تحریفات دامن زده شود قداست خود را از دست می دهند.
حجت الاسلام رحیمی افزود: بعضی از سخنرانان مذهبی از روی منبر از زبان شیطان سخن می گویند و با دامن زدن به مسائل اختلافی بین مذاهب، به وحدت بین شیعه و سنی خدشه وارد می کنند، دعوت از اینگونه سخنرانان گناه محسوب می شود.
وی اظهار کرد: ائمه جماعات و هیات امناء مساجد مراقبت کنند در ایام ماه مبارک رمضان از سخنرانانی که مایه اختلافات دینی می شوند استفاده نکنند.
امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: مسئولین شهرستان نیز نباید اجازه دهند تریبون مساجد و هیاتهای مذهبی در اختیار سخنرانانی قرار گیرد که به تحریفات دامن می زنند.
پ/7145/ 607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن