تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821178609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب سرچشمه‌هاي حکمت منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵ب.ظ)
کتاب "سرچشمه‌هاي حکمت "منتشر شد کتاب "سرچشمه‌هاي حکمت" تأليف حجت‌الاسلام سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در استان لرستان منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين کتاب تأليف حجت الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي است که در 336 صفحه گردآوري شده و از سوي انتشارات باقيات در سه هزار نسخه به بازار نشر عرضه شده است و توسط مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت عماد بخش مي گردد.
اين کتاب شرح سفارشهاي پيامبر اعظم(ص) به امام علي(ع) است و داراي 23 فراز اصلي و نود فراز فرعي است که براي مبلغان و گويندگان مذهبي بسيار مناسب است در وجه نامگذاري اين کتاب آمده "حکمت به معناي سخن و مطلب محکم، متقن، منطقي و صحيح و مطابق با واقع است. حکمت نور الهي است که انسان را از وسوسه هاي شيطاني و تاريکي ها و گمراهي ها نجات مي بخشد، ترديدي نيست که سرچشمه هاي حکمت از کلام وحي، پيامبر اکرم9و خاندان پاک او، جوشيدن گرفته است، از همين روست که براي نوشيدن از آن، بايد به کلام مبارکشان رجوع کرد. اثر حاضر در همين راستا کوشيده است تا يکي از وصيت ها و سفارش-هاي برجسته پيامبر اعظم9را به علي7، شرح و توضيح کند.
اين وصيت، شامل بسياري از نکته-هاي اخلافي ناب و زندگي ساز است که به حق، مي توان آنها را «سرچشمه هاي حکمت» ناميد.
لازم به ذکر است، ائمه(ع) و علم اصول، نگاهي به ولايت مطلق فقيه، اقتصاد در اسلام، اسوه حسنه چهار کتاب ديگر نيز منتشر شده از سوي اين نويسنده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن