تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبارات حمل و نقل پليس راه کشور ۲ برابر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۲۷ب.ظ)
اعتبارات حمل و نقل پليس راه کشور ۲ برابر شد معاون حمل و نقل راهداري کشور گفت: اعتبارات دولتي در بخش راهداري افزايش يافته به طوري که اعتبارات حمل و نقل پليس راه و قرارگاه هاي پليس راه در کشور ۲ برابر شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل غلامي در مراسم توديع و معارفه مديرکلحمل و نقل و پايانه هاي لرستان در خرم آباد اظهار کرد: در کشور بيش از 90 درصد از جابه جائي ها توسط جاده ها انجام مي شود وو ارزش افزوده در بخش حمل و نقل جاده اي بالاي 8 درصد است.
وي افزود: هم اکنون تعداد 800 هزار راننده در 10 هزار شرکت حمل و نقل مشغول فعاليت هستند که همه اين صنعت در دست بخش خصوصي است و حوزه دولتي بخش سياست گذاري را برعهده دارد.
غلامي تصريح کرد: نکته اي که در زمينه حمل و نقل در نظر گرفته مي شود زيربناي راه ها است که بيش از 200 هزار ميليارد تومان ارزش اين راه ها است که سالانه حدود 9 هزار و 500 ميليارد تومان اعتبار نياز است که بايد به اين راه ها اختصاص داده شود.
معاون حمل و نقل سازمان راهداري کشور بيان کرد: موضوع دومي که مطرح مي شود بحث وسائل نقليه هستند که براي اين امر يک سري شاخص هاي اجتماعي را در نظر داريم و براي کار ما ميزان و معيار اين شاخص ها هستند که شايد بهترين شاخص رضايت مردم باشد و صرفه جوئي در وقت مردم و کاربران جاده ها بايد مورد توجه قرار گيرد.
وي اظهار کرد: از ديگر شاخص هاي مهم ديگر مي توان به بحث محيط زيست و بحث سوخت اشاره کرد که اگر اين شاخص ها را مورد نظر قرار دهيم از اين سرمايه 200 هزار ميلياردي و اين مجموعه عظيم که حدود 1 ميليارد نفر به طور مستقيم در اين زمينه فعاليت مي کنند در نهايت به رضايتمندي مردم مي انجامد و ما بايد يک هدف اجتماعي بالايي را مدنظر داشته باشيم و اقدامات انجام شده را توسط اين ترازها ارزيابي کنيم.
غلامي افزود: اگر بزرگنرين سرمايه يک کشور نيروي انساني است بحث امنيت نيز يک شاخص مهم است و بر اساس آيات داريم که اگر يک انسان را نجات دهيم تمام بشريت را نجات داده ايم و بايد سعي کنيم تا رانندگان و کاربران جاده اي کمتري جان خود را از دست دهند.
معاون سازمان راهداري کشور بيان کرد: اساس کار امروز نجات جان انسان هايي است که به هر دليلي قصد سفر به خارج از استان را دارند که اين امر يکي از شاخص هاي عمده و اساسي ما است و بحث نوسازي ناوگان حمل و نقل نيز در راستاي تأمين امنيت مسافران است.
وي گفت: با نوسازي ناوگان علاوه بر کاهش آلودگي مي توان در بحث سوخت صرفه جوئي کرد که يک سرمايه براي آيندگان است و همچنين منجر به ايمن رسيدن و زودتر به مقصد رسيدن مي شود.
غلامي اظهار کرد: بحث نوسازي ناوگان حمل و نقل يک بحث تئوريک است که در اين ميان دولت از يک سو بايد وام ها و کمک هاي بلاعوض را در اختيار رانندگان قرار دهد و موضوع ديگري که در اين امر نقش دارد بحث ارزاني سوخت است زيرا در صورتي که قيمت سوخت ارزان است رانندگان پس از محاسبه نرخ سوخت و يا اقساط پرداختي ماشين هاي کهنه را بر نو ترجيح مي دهند همچنين عامل ديگر ماليات است زيرا ماشين هاي قديمي ماليات کمتري را مي پردازند.
معاون سازمان راهداري کشور تصريح کرد: صنعت حمل و نقل يک بحث راهبردي در سطح کشور است زيرا براي همه صنايع مورد استفاده قرار مي گيرد و اميدواريم با راه اندازي سيستم هاي هوشمند جاده اي از بهترين ابزار و تکنولوژي در سطح راه هاي کشور بهره مند شويم.
وي با اشاره به اعتبارات دولتي در بخش راهداري اظهار کرد: خوشبختانه اعتبارات حمل و نقل و پليس راه، قرارگاه پليس راه و "آي تي اس" نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است و همچنين در حوزه اعتبارات راه هاي استان از 31 ميليارد تومان سال 91 به 48 ميليارد افزايش پيدا کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن