تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813100093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداری از مصلی اصفهان به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ فروش مستغلات به منظور تامین اعتبار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان پرچمی در گفتگو با مهر:
بهره‌برداری از مصلی اصفهان به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ فروش مستغلات به منظور تامین اعتبار
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل پروژه‌ی مصلی اصفهان با بیان اینکه تاکنون بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار در راه‌اندازی پروژه‌ی مصلی اصفهان هزینه شده، گفت: با توجه به برآورد مالی صورت گرفته 40 میلیارد تومان دیگر برای بهره‌برداری آبرومندانه از این پروژه نیاز است.



ابراهیم پرچمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت مصلی اصفهان اظهار داشت: شیشه‌های ایوان مقصوره مصلی به صورت کامل نصب شده و در حال حاضر عملیات ساخت سقف صحن اصلی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح پوشش سقف و کاشی‌کاری روی گنبد مصلی فیروزه‌ای رنگ خواهد بود، افزود: ساخت مصلی اصفهان با بافت و نشانه‌ای شاخص شهر اصفهان همخوانی خواهد داشت.

مدیرعامل پروژه‌ی مصلی اصفهان با بیان اینکه فضای داخلی مصلی اصفهان به صورت معماری اسلامی و سنتی است، افزود: بعد از اتمام سقف، معماری داخلی صحن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا 6 ماه آینده صحن اصلی مصلی به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: همزمان با ساخت سقف بر روی کف و دیوارهای صحن اصلی نیز کار می‌شود.

پرچمی با بیان اینکه تاکنون بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار در راه‌اندازی پروژه‌ی مصلی اصفهان هزینه شده است ، افزود: با توجه به برآورد مالی صورت گرفته 40 میلیارد تومان دیگر برای بهره‌برداری آبرومندانه از این پروژه نیاز است.

وی با اشاره به اینکه بودجه‌ دولتی تصویب شده برای مصلی اصفهان در سال جاری 1.5 میلیارد تومان بوده است، افزود: این میزان بودجه در پیشرفت پروژه‌ی مصلی تاثیر زیادی ندارد.

مدیرعامل پروژه‌ی مصلی اصفهان بابیان اینکه در حال حاضر فروش بخشی از مستغلات مصلی برای بهره‌برداری از این پروژه و تامین اعتبار در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: چنانچه این مستغلات به فروش برسد بخش زیادی از اعتبار مورد نیاز برای این پروژه تامین خواهد شد.

وی در ادامه به انعقاد قرار داد با یکی از صنایع استان اصفهان در خصوص تامین اعتبار برای پروژه‌ی مصلی اصفهان اشاره کرد و افزود: بر این اساس این صنعت مبلغ 5 میلیارد تومان برای بهره‌برداری از مصلی اصفهان هزینه خواهد کرد.

پرچمی به کمک یک میلیارد تومانی شورای اسلامی شهر اصفهان به پروژه‌ی مصلی در سال جاری اشاره کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم که بودجه خوبی برای مصلی اصفهان تصویب نمی‌شود و در این راستا باید با کمک خیرین استان این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی در خصوص وضعیت بال هایپر نیز گفت: مستاجران قبلی این فروشگاه بزرگ ورشکست کرده و در حال حاضر این مکان نیز برای اجاره دادن به مزایده گذاشته خواهد شد.   

پرچمی بی توجهی مسئولان دولتی در دوران گذشته را عامل عدم پیشرفت پروژه‌ی مصلی اصفهان عنوان کرد و بیان داشت: در دور چهارم سفر رئیس جمهور به اصفهان، مصوب شد که 10 میلیارد تومان برای ساخت مصلی در نظر گرفته شود اما تاکنون هیچ خبری از این بودجه نشده و نامه آن روی میز وزیر ارشاد خاک می‌خورد.

وی در ادامه با بیان اینکه همت خیران می‌تواند مصلی را به سرانجام برساند، افزود: چنانچه تامین اعتبار این پروژه‌ی بزرگ و 20 ساله تامین شود مصلی اصفهان تا یک سال آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.


۱۳۹۳/۴/۱۱ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن