تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820250141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باز هم بی توجهی به دستور صریح دکتر روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باز هم بی توجهی به دستور صریح دکتر روحانی تهران- ایرنا- سایت انتخاب در مطلبی با عنوان «تقدیر دولتی از ابر بدهکار بانکی!» نوشت:هفته ی گذشته و در یک مراسم با حضور برخی مقامات دولتی از جمله مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، از یک ابربدهکار بانکی تقدیر شد!


در این گزارش خبری آمده است: این مراسم مربوط به افتتاحیه یک هتل در کاشان بوده است. به جز سلطانی فر ، رحمانی معاون وی ، استاندار اصفهان و احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران حضور داشته اند.
«عباس . الف» که در شمار ابر سرمایه داران نخست کشور به شمار می رود ، صاحب شرکت سرمایه گذاری «ع» است.
نام این فرد در میان چند نفر اول بدهکاران بانکی دیده می شود.
این اتفاق درحالی به وقوع پیوسته که اقدام دلسوزانه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای برخورد با ویژه خواری ها و همچنین دستور مستقیم ایشان برای پس گیری یا توقیف اموال این ابربدهکاران بانکی ، موجی از امیدواری را ایجاد کرد.
رسانه ها و کارشناسان اقتصادی معتقد بودند که دولت می تواند با اتکاء به این ابتکار رییس جمهور، ماجرای ابربدهکاران گردن کلفت را برای همیشه پایان دهد.
با این حال، اقدام اخیر برخی مقامات دولتی، یا از سر بی اطلاعی بوده و یا از بی توجهی نسبت به منویات و سیاست های دکتر روحانی حکایت دارد.
بنا بر اطلاعات منتشره ، 20 نفر نخست لیست بدهکاران بانکی ، افرادی هستند که بیش از هزار میلیارد وام دریافت کرده اند!
این ابربدهکار کیست؟
او که دامنه نفوذ وی در میان سیاسیون ایران فراجناحی بوده و در اکثر فعالیت های اقتصادی از خودروسازی گرفته تا پروژه های نفتی، بانکداری، مخابرات فعالیت دارد، حدود بیست سال است فعالیت های اقتصادی تراز بالا را آغاز کرده است، هم اکنون دارای شرکت ها و مجموعه هایی است که هزاران میلیارد تومان گردش مالی دارند و شرکت های وی از بزرگترین بدهکاران به سیستم بانکی محسوب می شوند.
از دیگر اقدامات وی، منسوب کردن خود به یکی از مقامات ارشد اقتصادی است که هم نام وی می باشد. این اقدام باعث گردید این وزیر سابق در نامه ای به شورای هماهنگی بانک ها نسبت به وی اعلام برائت بجوید و هرگونه نسبت نسبی و سببی با وی را تکذیب کند.
از نکات جالب ، ارتباطات ویژه و بسیار نزدیک وی با یکی از عاملان فساد سه هزار میلیاردی است که برخی از این اطلاعات، به زودی منتشر خواهد شد.
اول**1104

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن