تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش های الکترونیک دانشگاه شیراز به منطقه خاورمیانه گسترش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آموزش های الکترونیک دانشگاه شیراز به منطقه خاورمیانه گسترش می یابد شیراز- ایرنا- رییس جدید دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز گفت: گستره فعالیت های این دانشکده در دوره جدید فعالیت خود به منطقه خاورمیانه گسترش می یابد.


به گزارش ایرنا ستار هاشمی ، سه شنبه درآیین معارفه خود به عنوان رییس جدید دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز که با حضور رییس این دانشگاه برگزار شد، افزود: فعالیت ها و امکانات این دانشکده باید به شیوه ای طراحی شود که سراسر کشور و منطقه خاورمیانه را از نظر آموزش به روش الکترونیکی زیر پوشش قرار دهد.
وی بیان کرد: این دانشکده با افق و چشم اندازی وسیع باید به بزرگترین دانشگاه الکترونیکی منطقه تبدیل شود.
رییس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز اظهار کرد: بدون تردید زندگی امروز بدون دنیای مجازی قابل تعریف نخواهد بود.
هاشمی افزود:اگرچه نباید تهدیدهای دنیای مجازی را فراموش کرد اما ضروری است که از فرصت های آن حداکثر بهره را برد.
وی امکان دسترسی عادلانه به سطوح مختلف آموزش را امری مهم و ضروری در روند توسعه جهانی و نیز توسعه ایران برشمرد و گفت: دراین میان نقش و گسترش آموزش های الکترونیکی برای پیشبرد مرزهای دانش بسیار پراهمیت است.
هاشمی ادامه داد:توسعه دانشکده درسطح کشورو بین الملل، نوگشایی رشته های جدید و هدایت پایان نامه ها متناسب با نیاز جامعه، نگاه کیفی به بحث آموزش و توسعه زیر ساخت ها برای نیل به این هدف از اولویت های کاری دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز است.
وی اظهار کرد:همچنین برگزاری دوره های کوتاه مدت و ضمن خدمت آموزش، ایجاد هم افزایی نزدیک و سازنده با واحد بین الملل و ارائه دوره های ترکیبی و استفاده از ظرفیت سایر دانشگاه ها برای توسعه آموزشی پایدار را از دیگر اولویت های کاری این دانشکده محسوب می شود.

** دانشکده آموزش های مجازی می تواند به اندازه کل دانشگاه شیراز دانشجو داشته باشد
رییس دانشگاه شیرازهم دراین آیین گفت: با توجه به زیرساخت های موجود و ماهیت آموزش مجازی، دانشکده آموزش های الکترونیکی می تواند به اندازه کل دانشگاه شیراز دانشجو داشته باشد.
مجید ارشاد لنگرودی افزود: با توجه به نیاز جامعه و محدود نبودن این نوع آموزش به زمان ومکان، باید زمینه را برای گسترش آموزش های الکترونیکی فراهم کرد.
رییس پیشین دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز هم دراین مراسم گفت: این دانشکده از بهمن 82 به عنوان موسسه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه شیراز فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 87 به دانشکده آموزش های الکترونیکی تبدیل شد .
حبیب الله دانش منش افزود: با توجه به جدید بودن دانشکده، فرایند آموزش آن به زیر ساخت هایی نیاز داشت و به همین سبب آیین نامه هایی در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز طراحی شد که در سال های بعد مبنایی برای دستورالعمل های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.
وی ادامه داد: این دانشکده با داشتن 14 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان مرکزی پویا درحوزه آموزش های الکترونیکی کشور درحال فعالیت است.
دراین آیین ستار هاشمی به عنوان رییس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز معرفی و از خدمات حبیب الله دانش منش رییس پیشین این دانشکده تقدیر شد. ک/2
2026 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن